Te verlegen....

Ik voel me echt rot nu. Het is een lang verhaal en moet het even kwijt.

Gisteravond heb ik met een jongen afgesproken bij een discotheek, een jongen die ik bij de vorige keer uitgaan tegen kwam. Ik ging er heen met een vriendin. Het was echt mega ongemakkelijk. We keken allebei wel enzo, maar daar hield het op. Toen ging ik een keer naast hem dansen, en toen zei een vriend van hem tegen mijn vriendin dat hij al een vriendin heeft. Ik weet niet of ik dat moet geloven, want die gast deed de hele avond nogal raar. Maar ja, ik dacht ik wil niet stoken dus ik bleef op een afstandje. Maar hij bleef kijken enzo. Later kwam er zo’n vriendin van hem en stonden ze daar op een afstandje te praten en toen zag ik hem naar mij wijzen. Later kwam die vriendin er aan en ging ze me helemaal bekijken leek het wel. Heel vreemd. Naja, op het eind gingen er steeds meer weg en bleven we met een klein groepje over. Hij, zijn rare vriend, mijn vriendin, ik en zo’n ander meisje die de hele avond al bij ons stond en die hem wel heel vaak aankeek. Maar die leuke jongen sloeg wel een paar keer zijn arm om me heen enzo en praatte een beetje. En ik zat nog steeds met het gevoel van, heb je nou verkering of niet ? En wie is dat meisje die steeds bij ons stond, waar hij een paar keer mee wegliep? Nouja, dus het bleef bij glimlachen naar elkaar. En op het eind zei ik dat ik weg ging en toen kreeg ik een knuffel. En ik zei van; miss zien we elkaar nog een keer. Waarop hij zei; Vast wel ! Nouja, toen stonden we buiten, hij aan de ene kant en ik aan de andere kant, allebei niks tegen elkaar durven te zeggen. En toen verdwenen we allebei in de bus… En ik voel me nou echt heel depri, want ik vind hem echt heel leuk. En heb spijt dat ik niet meer heb uitgevoerd. Maar aan de andere kant, miss heeft hij wel een vriendin? Een vriend van hem ken ik best wel goed en ik vroeg hem in de disco of die leuke jongen een vriendin heeft, maar hij zei dat hij dat niet wist ? Nou ja, in ieder geval, ik vind hem echt heel leuk alleen weet ik niet of hij mij ook zo leuk vindt… Weet iemand wat ik moet doen?

Vraag gewoon aan hem of hij een vriendin heeft.
Zoniet dan weet je dat je dat voor de volgende keer.

Als je de volgende keer met hem uit gaat kan je er vast wel achter komen
en misschien lijkt het dan wel allemaal anders dan je nu denkt
maak de volgende keer weer lekker lol met hem en zie dan verder :slightly_smiling_face:
have fun

+1