te verlegen, help!

Hee!

Ik vind al een tijdje een jongen uit de vierde leuk, maar hij is heel verlegen en ik ook. We spreken elkaar af en toe op msn, maar ik durf niet naar um toe te gaan. Ik zou echt heel graag wat met hem willen :flushed:

Heeft iemand tips??

Mijn tip is, gewoon doen!
hij eet je niet op(neem ik aan x]) en misschien vindt hij jou ookwel leuk…
het is misschien wel een beetje eng, maar daar moeten jullie je ‘gewoon’ even vanaf zetten. En dan kan het wel gezellig worden ^^

je kan dit ook zien als een upje x]

als je hem tegen komt misschien hoi zeggen? klinkt heel moeilijk i know

umm, je zou kunnen proberen op school eens een praatje met 'm te maken. En dan s’avonds op msn zeggen dat je het leuk vond en meer tijd samen wil doorbrengen? Of vraag z’n mobiele nummer als je elkaar al wat meer kent. xx

Ja, maar ik durf niet naar um toe :flushed: Maar ik wil het toch een keer gaan proberen!

Meer tips??

Inderdaad gewoon eens een praatje maken, in de pauze of in een tussenuur ofzo, vraag gewoon iets algemeens (wat voor een les heb jij straks?) of maak een algemene opmerking, of vertel over iets wat er in de les is gebeurd. Maar niks verzinnen!
En doe dit gewoon heel erg vaak, gewoon veel met hem praten, en dan raak je steeds meer bevriend met hem, ook op msn veel tegen hem praten en dan op een gegeven moment inderdaad zijn nummer vragen.
Nouja, best slecht advies.
Gewoon op je gevoel afgaan, en ervoor gaan :stuck_out_tongue:

Nou, ik wil wel naar um toe gaan maar ik heb geen idee wat ik dan moet zeggen en hoe ik moet beginnen enzo… hij is niet zo heel vaak online op msn, maar als hij er is, praten we wel altijd :grinning:

nog tips??

Zoek 'm gewoon eens op op school en begin dan een gesprek (bijvoorbeeld wanneer je iets vraagt over wat je op MSN van hem had gehoord). Je hoeft nog niet persé meteen bij hem langs te gaan?

Het is over, hij vindt me niet leuk! :frowning_face:

wat is er gebeurt dan?

aww wat dan? :frowning_face:

Ik was zijn type niet :frowning_face: maar ik heb bij het zwemmen een hele lieve jongen ontmoet dus het gaat weer goed :stuck_out_tongue: