Te ver weg

Mensen mensen, ik wéét dat het niet ver is en ik wéét dat je dat zo kunt fietsen, maar het gaat om hém. Want hij zegt dat hij het druk heeft met voetbal en school endat hij bang is om me niet vaak te kunnen zien. Vaak vind hij 4 keer per week en niet vaak 1 keer per week. Hij zegt dat hij me nog leuk vind en dat hij nog wel wat met me wilt maar dat hij daar bang voor is. Dus ik heb nu gezegd dat ik het er wel voor over heb om uit school naar hem toe te fietsen en dan zegt hij ja maar dan kan het misschien maar een half uurtje tot een uurtje… Alleen hij doet nogsteeds bot…

Als hij echt verliefd op je was, zouden die banale dingen niet mogen uitmaken. Het lijkt me eerder dat hij smoesjes verzint om je af te wimpelen. Misschien moet je hem daar eens mee confronteren.

Ik heb net gevraagd: Vind je me nog wel leuk dan? En toen zei hij: JA! :blush:
En hij wil ook nogsteeds iets met me…

ik vind het een beetje onzin dat hij zegt dan kan het maar een half uurtje - uurtje.
Als hij je écht leuk zou vinden zou hij voor je gaan, en had hij zin in dat half uurtje! Ik denk eigenlijk gewoon hetzelfde als Brod.

zo ver weg is dat echt niet,
ik heb met een jongen waarvoor ik meer dan 4 uur moet reizen

Boehoehoee… Ik woon in hetzelfde dorp als JUST_ONE en was ooit bezig met een jongen waar ik anderhalf uur voor in de trein moest zitten… Dit is niets geworden vanwege verschillende persoonlijkheden, maar als het wat zou worden had ik daar gewoon mijn best voor gedaan.
And come on? 10 km.

Als hij je echt wil, zal hij altijd tijd voor je vrijmaken. Je kunt het proberen. Maar je moet er wel achter komen of hij wel echt voor je wil gaan. Spreek gewoon nog eens af!

Wat is nou 10km?

euh… ik woon 15 km van mijn school en moet er 1 uur voor fietsen…
Dat doe ik 5 dagen per week 0.o
dus wat is 10 km dan? :stuck_out_tongue: