Te ver weg

Ik zit dus een beetje met een jongen, hij is heel lief enzo. Ik ken hem via iemand anders en heb al een keer met hem afgesproken. Gister zei hij: Ik wil zo graag J(L)J in me naam zien staan. Maar ik wilde nog eerst een keer afspreken voordat we echt officieel wat namen. Nu, de volgende dag, zegt hij dit:
Ik heb eens na zitten denken… Jij woont in … en ik in … (Zeg de plaatsen niet, maar is ongeveer 10 km van elkaar af) en ik ben bang dat we elkaar niet vaak zien. Dus ik zei: Dus je ziet het nu ineens niet meer zitten? En hij zei: Nee! Jonge maar ik heb het ook druk met werk en voetbal en school. Dus ik zei ja dat wist je gister toch ook. Toen zei die nee laatmaar. En nu ben ik dus bang dat het niks meer wordt en we hebben soort van ruzie nu. Maar wat moet ik nu tegen hem zeggen zodat het toch nog wat wordt?
Help!

Edit; Ik wéét dat het niet ver is en ik wéét dat je dat zo kunt fietsen, maar het gaat om hém. Want hij zegt dat hij het druk heeft met voetbal en school endat hij bang is om me niet vaak te kunnen zien. Vaak vind hij 4 keer per week en niet vaak 1 keer per week. Hij zegt dat hij me nog leuk vind en dat hij nog wel wat met me wilt maar dat hij daar bang voor is. Dus ik heb nu gezegd dat ik het er wel voor over heb om uit school naar hem toe te fietsen en dan zegt hij ja maar dan kan het misschien maar een half uurtje tot een uurtje… Alleen hij doet nogsteeds bot…

-.-

10 kilometer, dat valt wel mee toch? Ik dacht nu komt er een hele afstand… Mijn vriend en ik wonen 14 km uit elkaar en hebben nu ook al 14 maand wat! Daarbij voetbalt hij en korfbal ik. Dus allebei druk genoeg.

hahahhaha 10 km? ;p
ik fiets ook elke dag 15km heen naar school & terug, dus naast school/sport oid. Kun je nog makkelijk even 10 km fietsen hoor. 10km doe je in half uur als je gewoon goed door fietst. Ik snap niet wat die jongen erg vind aan 10 km, misschien is er een andere reden?

Wel 10000 hele meters…

Ja ik weet dat het niet ver is, dat vind ik zelf ook maar wat moet ik nu zeggen ?

Hahahhahaha ik woon 18 km ofzo bij mn vriend vandaan en we hebben al 18 maanden :’)
Wat een kut smoes.

10 km kan je zelfs fietsen. Of is eventjes met de Bus. Dat heb je toch wel voor elkaar over neem ik aan?

Vraag waarom het ver is ofzo volgens hem. Heeft hij geen fiets?

10 km is ongeveer 20 min. met de bus of 30-40 min fietsen.
Easy peasy.

10km? Dat kan je zelfs lopen :thinking:

Beetje raar…
10 kilometer is 3x niks en als hij verliefd op je is zou dat hem echt niet moeten stoppen, lijkt me.

en dus 1.000.000 centimeters:O

meid, wat is 10 km nou, dat fiets je in een 3 kwartier als je niet snel fietst, als ie dat al niet voor je over heeft…

Mijn vriend woont 100km verderop en we hebben al bijna 4 jaar een perfecte relatie. :slightly_smiling_face:

uhh het kan altijd moeilijker… als je een vriend hebt die in de afkickkliniek zit die ong. 20 km van je vandaan is… wat eigenlijk geen eens erg is maar goed en je hem maar 2 keer in de week kan opzoeken en dat het maar 5 uurtjes in de week zijn in totaal en je hem nog met zijn ouders, broers en vrienden moet delen dan is het echt niet zo erg om 10 km van iemand vandaan te wonen. maar goed.

10km kan je fietsen
stel je niet aan

en… 100000 decimeter?

10 km is echt helemaal niks! Dat kan je fietsen! En anders spreek je samen ergens af. Er zijn mensen die 100 km uit elkaar wonen, en die klagen soms nog niet eens omdat dat maar een uur rijden is.

Het gaat nu even over haar…

haha indd. Ik ga hier ook niet me levensverhaal vertellen.