Ik zit dus een beetje met een jongen, hij is heel lief enzo. Ik ken hem via iemand anders en heb al een keer met hem afgesproken. Gister zei hij: Ik wil zo graag J(L)J in me naam zien staan. Maar ik wilde nog eerst een keer afspreken voordat we echt officieel wat namen. Nu, de volgende dag, zegt hij dit:
Ik heb eens na zitten denken… Jij woont in … en ik in … (Zeg de plaatsen niet, maar is ongeveer 10 km van elkaar af) en ik ben bang dat we elkaar niet vaak zien. Dus ik zei: Dus je ziet het nu ineens niet meer zitten? En hij zei: Nee! Jonge maar ik heb het ook druk met werk en voetbal en school. Dus ik zei ja dat wist je gister toch ook. Toen zei die nee laatmaar. En nu ben ik dus bang dat het niks meer wordt en we hebben soort van ruzie nu. Maar wat moet ik nu tegen hem zeggen zodat het toch nog wat wordt?
Help!
Edit; Ik wéét dat het niet ver is en ik wéét dat je dat zo kunt fietsen, maar het gaat om hém. Want hij zegt dat hij het druk heeft met voetbal en school endat hij bang is om me niet vaak te kunnen zien. Vaak vind hij 4 keer per week en niet vaak 1 keer per week. Hij zegt dat hij me nog leuk vind en dat hij nog wel wat met me wilt maar dat hij daar bang voor is. Dus ik heb nu gezegd dat ik het er wel voor over heb om uit school naar hem toe te fietsen en dan zegt hij ja maar dan kan het misschien maar een half uurtje tot een uurtje… Alleen hij doet nogsteeds bot…