te ver gegaan?

hee,
ik heb een vriendje en hij is laatst gaan logeren met een groep meiden. nu heeft hij met een paar in bed geknuffeld. we hadden van te voren afgesproken dat hij niet bij anderen in bed zou liggen en al helemaal niet liggend knuffelen. nu heeft hij dit toch gedaan en vindt hij het de normaalste zaak van de wereld en snapt hij niet dat ik vind dat hij te ver is gegaan en onze afspraak niet is nagekomen. overdrijf ik?

Nee natuurlijk overdrijf je niet, ik vind die jongen sowieso al een eikel dat hij dat gewoon doet, terwijl jij zijn vriendin bent… je hoort dit niet te pikken!

Hoe oud zijn jullie?

Nee, je overdrijft helemaal niet! Waar slaat het op dat hij bij andere meiden in bed gaat liggen, überhaupt logeert, met andere meiden terwijl jij zijn vriendin bent? En dat vind hij normaal. Ik zou hem dumpen.
Hoe oud zijn jullie trouwens?

ik ben 15 en hij 16. hij heeft net gezegd dat hij moet nadenken of hij nog überhaupt wil dat we een relatie hebben… hij wilt morgen op school niet meer met me praten. hij zei dat ik niks veranderd ben en nog steeds om alles boos word en ruzie maak terwijl hij dat eerlijk gezegd juist doet. (we hebben hiervoor jaar een relatie gehad en proberen het nu weer op te pakken. is inmiddels twee weken geleden dat we weer wat kregen)

Inderdaad, wat een eikel!

Pfff wat een klootzak! Je hebt groot gelijk dat je hier boos om bent, zoiets doe je niet. Lullig ook dat hij niet meer met je wil praten en alles op jou afschuift… Ik zou als ik jou was zelf ook maar eens goed nadenken of je dit wel wil, het klinkt niet zo leuk namelijk :frowning_face:

ik zou hem ook wel willen dumpen, maar ik hou gewoon te veel van hem. ik kan me met niemand anders voorstellen dan met hem. ja klinkt heel dom i know. elke keer als het uit was (is vaak uit geweest tussendoor) ging het uiteindelijk weer aan. hij wilt niet praten met mij, maar ik wel met hem. ik zit bij hem op school dus zie hem om de zoveel uur. moet ik gewoon zeggen dat ik wil praten met hem of?

Iemand wat op jou al zo de schuld legt is het jou niet waard. En die afspraak dat hij die niet na komt, bah wat een eikel

Als hij geen moeite wilt doen voor jou, niet eens wilt praten, en zoiets flikt: doe jezelf alsjeblieft niet onnodig veel pijn en dump hem gewoon. Het zal moeilijk zijn in het begin, omdat je ‘zoveel van hem houdt’, maar daar kom je uiteindelijk wel overheen en ik denk dat je veel beter af bent zónder hem!

Ik zou hem meteen dumpen!

En een klap in zijn gezicht geven oops

Uhm ik zou al boos worden als mijn vriendje bij een groep meisjes gaat slapen, zowiezo als die het al zou overwegen. Maar als hij dat doet neemt die waarscheinlijk jullie reatie nietzo sirieus.

Als mijn vriend zou zeggen “Ik ben van plan om bij meisjes te logeren” zou ik al mega boos worden laat staan dat ie zoiets doet.

dumpen die handel

dankje iedereen! jullie zijn echt schatjes :slightly_smiling_face: hij heeft gezegd (via whatsapp hoe stoer van hem) dat hij het uit wilt hebben. eerst natuurlijk helemaal huilen, maar na een gesprek met mijn moeder weet ik ook dat het geen goede jongen is. dit topic mag verwijderd worden. bedankt voor jullie hulp girls!

xx

Wat een kwal, blij dat je van hem af bent zeg. Je verdient veel beter!

1. Wat moet hij gaan logeren bij een groep meiden terwijl hij een vriendin heeft?
  2. Wat gaat hij in bed liggen met andere meisjes
  3. Wat gaat hij knuffelen in bed met hun
  4. Wat gaat hij met jou eerst afspreken dat hij het niet doet, en vervolgens wél doet.

Vier dingen wat ik absoluut niet normaal vind in een relatie! Goed dat je van hem af bent want dat klinkt niet als een goeie jongen!

als ik dit zou horen van mijn vriendje, zou ik er niet eens over twijfelen… gelijk uitmaken! sowieso wat logeert hij bij andere meisjes?