te veel?

Ik ben Iris en ik ben 15 jaar
Mijn vriendje en ik zijn 3 maanden samen
Na bijna 2 maanden zijn we verder gegaan dan zoenen versta: vingeren en aftrekken
Een paar weken geleden toen we bijna 3 maanden samen waren hebben we seks gehad en hebben we elkaar met de mond bevredigd
Sinds die dingen gebeurt zijn hebben wij bijna elke keer dat we samen zijn seks of gaan we droogneuken
Ik vind het best fijn maar ik vraag me af of dit wel normaal is want ik heb het gevoel dat ik een oversekste relatie heb
Reacties pleaze
Kis Iris :flushed:

Als jij je prettig voelt bij deze relatie is er toch niks aan de hand? :slightly_smiling_face:

Als je er maar achter staat

Ik voel me er goed bij en sta er achter maar is het raar?
Misschien willen jullie niet antwoorden maar hoevaak zien jullie je vriend en hoevaak ga je verder dan zoenen?

dat is toch gewoon normaal? zeker in het begin

@ LovedAndLost
Dat vraag ik me dus af, is het normaal dat we elke keer seks of iets in de buurt hebben? :flushed:

Ik ben nu iets langer dan een jaar samen met mijn vriend, maar ook bij ons is dit het geval! Ik vroeg me dit ook af haha!

Mijn ex en ik waren (als we bij hem waren) altijd intiem. En waarom zou dat abnormaal zijn? Je houdt toch van elkaar? Je kan moeilijk zodra je eenmaal begonnen bent zeggen: ‘Nee nu niet, gisteren deden we het ook al.’ Ja het kan wel, maar beetje apart als je zelf ook wilt.

Dat is heel normaal als je pas net een relatie hebt. Als je het allebei wilt zie ik geen probleem.

ik vind het niet raar hoor, zeker in het begin van een relatie heb je vaak veel seks.

Ik zie mijn vriend alleen in het weekend, en wij hebben dan echt heel veel seks (makkelijk 8 keer per weekend) maar ik denk dat dat ook wel minder zal zijn als we 1 jaar samen zijn.

Ja hoor! Als het zo goed gaat… ben maar blij!
Ik ben nu 16 maar toen ik 15 was heb ik na n week al voorspel gedaan etc. Binnen een maand hebben we seks gehad. En hij is nogsteeds mijn vriendje!

Ik kende hem wel al 3 jaar en daarvan een jaar heel goed als beste vriend…

Ik zie m’n vriend 1 tot 3 keer per week en altijd als we elkaar zien, doen we het zo’n drie à vier keer :’) (Ja, we hebben een nogal hoog libido allebei…) We doen daarnaast ook veel andere dingen, dus het is soms een beetje haasten maar soms nemen we er ook uitgebreid de tijd voor.
Ik vind het niet raar bij jou hoor (:

Aan het begin van je relatie is het zeker niet raar :slightly_smiling_face:
Zolang je het idee hebt dat je ook nog zonder kan, valt het allemaal best wel mee.
Als je het idee hebt dat je alleen maar voor de seks bij elkaar bent en zonder dat eigenlijk geen zin hebt om af te spreken, is er wel iets mis.
Hoe langer je bij elkaar bent, hoe minder het wordt. Vaak tenminste.

Aan doogneuken is niks verkeers aan. Seks is lekker of je hem nu in je hebt of tegen hem aanrijdt allebei is lekker om te doen. Ik vind dat je normaal bezig bent hoor. Zolang je er maar samen plezier in hebt :hugs:

Als we in de gelegenheid zijn, gebeurt het eigenlijk altijd wel. Dus niks raars aan.

hoe voel je je erbij?
Als je het ok vind dan is er toch geen probleem?

het gaat erom wat jullie prettig vinden, is dit 1 x per maand of 1 x per 5 uur, maakt echt niets uit :wink: ik denk trouwens wel dat het normaal is, al mijn vriendinnen die een vriendje hebben, hebben seks als ze hun vriend zien.