té veel zweten

hoii, ik ben 13 jaar en ik heb last van overmatig zweten. Ik zweet zo erg dat ik er heel veel last van heb. Ik durf geen t-shirt te dragen zonder vest. Maar vaak zweet ik ook door mijn vest en mijn spijker jasjes heen. Ik hoor heel veel dat een oplossing is om vaak te douchen maar dat doe ik. Weet iemand misschien een oplossing?

bedankttt!

Odorex extra dry depper is your friend (:

Gebruik je een deodorant? Probeer merken zoals Vogue niet te gebruiken maar probeer bijvoorbeeld een deo van Fa of Rexona! Vogue ruikt wel heel lekker enzo maar is niet echt geschikt als je veel zweet

^ Bij mij werkt het al zo’n 5 jaar heel goed, en het is lekker goedkoop, maar dat zal wel per persoon verschillen. Als ik het niet gebruik zweet ik zelfs als ik het koud heb :confused:

Extra veel douchen is ws slim omdat je anders ook snel naar zweet gaat ruiken, maar tegen veel zweten op zich heeft dat geen zin.

Heb er zelf geen last van, maar idd odorex van horen zeggen. Volgens mij kan, als echt niks helpt, ook de dokter nog helpen, in het uiterste geval volgens mij met botox injecties oid om je zweetkliertjes te remmen. Dat is bij jou vast niet nodig, maar dan weet je dat er nog van alllles is om te proberen :wink:

ja ik gebruik deo! elke dag… en ik heb ook nivea enzo maar niks helpt echt…

ja dit heb ik ook vaak! zelf als ik het koud heb… echt irritant…

De meiden in dit topic kunnen je vast wel verder helpen: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/anti-zweettips-lotgenoten-algemeen-topic-265050.0.html

Ik heb het ook. Ik heb Odorex, Therme en nog zoiets van de dokter geprobeerd, maar echt niks helpt bij mij. Wat je sowieso wel kan doen is:

• elke ochtend en avond je oksels wassen met antibacteriële zeep
  • elke dag schone kleding aan doen (mocht je dat nog niet doen)
  • niet te strakke kleding dragen (en geen synthetische stoffen, maar katoen)
  • een wit t-shirt dragen onder truien. In de zomer draag ik meestal mouwloze shirts/blousjes.

Ik zou zeggen rexona maximum protection! Echt een aanrader!