te veel zenuwen :s

ik heb een probleem.
er is een jongen (:sunglasses: en ik heb m leren kennen via hyves.
we hebben al 1 keer afgesproken maar het duurde maar 10 minuten ofso
en nu zijn we ondertussen smoorverliefd geworden op elkaar en hy wil nog een date maar ik heb zooveel zenuwen dat ik zin heb om het af te zeggen maar ik ga er zowiezo spijt van hebben.
kheb dit nogal gedaan :s
wat kan ik doen?

Het niet afzeggen en voorkomen dat je spijt hebt?

waarom duurde je date maar 10 minuten?
&als ik jou was zou ik gewoon aan hem vragen van;
zullen we afspreken blabla
desnoods zeg je tegen hem dat je het eng vind

Aaaah, dit was ik gisterne ook heel erg! Ik wilde het ook afzeggen, maar geloof dat moet je niet doen. Dan krijg je echt spijt.
Tuig je zelf vrolijk op, verzamel moed, en ga er voor!

Hey! dit heeft mijn vriendin ook altijd, die nu dus typt :slightly_smiling_face:
ik heb t dus ltijd, ben te zenuwchtig en zeg ik t af…
maar je krijgt er zoiezo spijt van, je moet het gewoon doen!
ik had een keer echt 5x fgezegd, en toen had k tog moed verzameld ben gegaan en t werd heel leuk, dus doe gwn!!!

Ik ken dat gevoel! :open_mouth: Dat heb ik ook als ik op vakantie ga ofzo. Dan heb ik er zoveel zin in en dan opeens denk ik: Bah, ik heb er helemaal geen zin in!
Maar als je er bent is het eenmaal hartstikke leuk! En als je het niet doet heb je later vreselijk veel spijt en dat knaagt, vreselijk irritant!

Ik zeg, ga er voor :slightly_smiling_face:.

Gewoon wel gaan! Waarschijnlijk is het heel leuk, en zo niet, dan heb je het iig geprobeerd!

Ik vraag me trouwens best wel af hoe je iemand ontmoet via hyves. Ik zie wel vaker dat soort dingen staan, maar ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen…

^Denk dat ze elkaar respect geven. En daardoor dan met elkaar in contact komen ofzo. Ik weet het niet…

Maar je moet gewoon gaan. Gewoon doen dus.

Sommige impulsieve gedachten moet je tot werkelijkheid brengen, geloof me.
Je bereikt niet veel door blijven treuzelen.

na 10 minuten smoorverliefd?
of komt dat ook door al het msnen enzo

ik zou gewoon nog een keer daten, lekker schaatsen ofzo ^^

je weet toch al dat hij een goeie jongen is? dan hoef je denk ook niet zenuwachtig te zijn? succes

het komt wel goed, het wordt zeker leuk, ik heb dat ook gehad laatst, maar ik ging wel en toen ik eenmaal in gesprek was, was het zeker de moeite waard!

Verzamel veel moed,
denk aan leuke dingen die kunnen komen op je Afspraakje missch. :s
en voel je zelfverzekerd! :smurf:

verwacht niet iets heel ‘‘groots’’ om het zo te zeggen, hij is waarschijnlijk een gewone maar een leuke jongen, als het klikt tussen jullie dan loopt het vanzelf gewoon gezellig kletsen en zo kom je er wel.

Niet denken maar gewoon doen! Want straks krijg je later heel veel spijt…