te veel/weinig bewegen in je slaap!

heey meiden,
Wat ik heb is dat ik als ik naar bed ga en daarna weer wakker word in de ochtend dat mijn dekens heel netjes is of ik er niet in heb geslapen. Mijn vriendinnen en mijn familie zeggen ook dat ik bijna niet beweeg in mijn slaap.
Als ik logeer bij mijn vriendinnen dan slapen we samen meestal in een 2-persoonbed en die bewegen echt zoveel of het lijkt voor mij veel dat ik dan de hele nacht op blijf. Mijn vraag is aan jullie is dit normaal of hebben jullie het ook of maken jullie het wel eens mee?

Dankjee als je erop reageer :grinning:

xxx

Hmm, meestal ben ik vergeten hoe ik in slaap ben gevallen dus ik weet ook niet of ik dan in dezelfde houding wakker wordt met de dekens netjes. Ik zal er is op gaan letten. :slightly_smiling_face:

hahah nou ik beweeg wel hoor maar dat is een paar keer rustig omdraaien. Dat zeggen mijn vriendinnen tenminste. Maar je moet echt een keer opletten en vertellen he? :stuck_out_tongue:

ik beweeg continue dat het mijn zelf echt irriteer. Ik word wakker en dan draai ik me om. Ik weet niet of veel mensen dit hebben. Maar ben geen dieper slaper. Al ben ik dood moe. Sinds ik me herinner slaap ik bewegend. :stuck_out_tongue:

ik draai af en toe een beetje

Nu ik er trouwens over na ga denken (ja nu pas :3) herinner ik me wel dat ik soms gewoon andersom wakker wordt. Zegmaar met je voeten op je kussen. Ja, dan denk ik dus echt wel van: wtf heb ik nu weer gedaan XD.

@Squishy
ik wil dat ook wel een keer meemaken :grinning:

de ene keer wel andere keer wat minder. soms word ik gewoon wakker alsof er helemaal niks is gebeurt. en soms wordt ik wel eens wakker dan heb ik men trainingsbroek uitgedaan in men slaap en dat soort dingen. of ik lig overdwars in bed.

Ik beweeg ook niet in mijn slaap, maar ik word ook niet wakker van anderen x] Ik ben net zo’n steen

@neggelszoggel

eigenlijk is het best lekker als je dat hebt.
maar als je nou naast iemand slaapt en die slaat zo een arm om je heen (heb ik vaak meegemaakt) dan word je toch wel wakker?

Hehe, iedereen slaapt altijd anders ^^.
Ik krul me altijd helemaal op tot een bolletje en ga dan helemaal onder de deken liggen en dan echt helemaal stil :’)
Het is dat de meeste mensen dat nu wel weten, want anders wordt ik soms niet gezien xD

Volgens heel veel mensen ben ik echt bewegelijk in mijn slaap.
Ik werd zelfs een keer wakker toen ik gewoon de hele tijd aan het omrollen was? hahah

ik zak naar beneden zeg maar, ik begin bij mijn kussen en eindig dubbelgevouwen bij mijn voeteneind…

ik praat meer dan dat ik beweeg in mn slaap.
vroeger werdt ik ook nog weleens ondersteboven wakker.
maar tegenwoordig blijft het bij een paar x draaien.

moet je eigenlijk een webcam ophangen in j kamer :stuck_out_tongue:

haha ik beweeg echt heel veel

ik heb geen idee ! volgens mij beweeg ik ook niet zoveel.

Ik beweeg heeeel veel. maar dat komt omdat ik niet kan slapen als ik het te warm heb, en als ik me dan omdraai is het weer ‘koud’

Als ik ga slapen krul ik mezelf altijd op, maar als ik wakker word lig ik languit.

het is gezonder om veel te bewegen in je slaap zeggen ze…
volgens mij slaap ik best normaal, beweeg af en toe… maar mijn broertje die kan echt niet stil blijven liggen! ik zag hem een keer onder het bed liggen slapen xD

Ik draai me wel om, maar ik word wel altijd weer precies zo wakker als dat ik in slaap ben gevallen.