Te veel vorm ?,, wat moet ik er mee!

ik heb best wel een probleem , ik kan bijna geen kleding vinden dit is om dat ik een “te” vrouwelijk figuur heb, ik ben 1.80 lang heb een behoorlijke kont en daar komt ook bij behoorlijke borsten(van een 70F tot een 75 E). mijn taile is heel erg smal.
Ik heb zo veel moeite met kleding vinden, t shirts kruipen om hoog een jeans zijn te laag.
Ik vind mijn figuur niet lelijk maar het is super lastig om dingen te vinden die mij goed staan, en er niet uitzien als of ik heb lopen neuzen in de kast van mijn oma …! weet iemand winkels of kleding die kan op mijn figuur ?

als vast bedankt :grinning:

Veel jurkjes dragen?
Of juist kleding met veel rek erin (maar dat kruipt dan wel weer omhoog)
Eigenlijk zijn er niet echt kledingmerken berekend op dit soort vormen volgensmij.
Wat je wel kan doen (qua shirts) is ze wat langer kopen, je hebt bij de H&M diverse langere hemdjes, dat kruipt niet zo omhoog.
Verder heb je ook nog hoge taille jeans, neem aan dat dat ook niet te laag is.

jurkjes, rokjes en tuniekjes?

dankje … ik ben ook jurkjes fan … das eigenlijk het enige wat mij echt goed staat van wat er in mij kast hangt :slightly_smiling_face:

heeft iemand een idee waar ik taile jeans kan kopen ?? … die echt heel hoog zijn :grinning: ??

Jurkjes? Die staan juist leuk bij zo’n figuur.

men&work zal ze vast wel verkopen :slightly_smiling_face:

A-lijn dingen staan je waarschijnlijk ook goed.

Hmm inderdaad lastig. Maar zoals hierboven al gezegd: als je jurkjes leuk vindt, dan kan je dat veel dragen!
Maar het is inderdaad wel lastig als je geen broek aan kan :’)

Wil je ruilen? Ik ben zo plat als een dubbeltje, ontzettend dun en dat al bijna 20 jaar lang -.-’’

Ik zou zeggen: ga voor jurkjes, die staan juist zo mooi bij een vrouwelijk figuur en voor kleding waarbij je zelf kan kiezen waar je het accent op legt (bijvoorbeeld door een riem net onder je borsten, om je middel of op je heupen).

Apple Bottom Jeans. :slightly_smiling_face: Geweldig merk… Maar volgens mij kan je het bijna nergens kopen.

ik ben van mening dat iedereen blij moet zij met zij/ haar figuur(en dan niet dat als jij je totaal dik heb gevroten , maar het figuur wat jij hebt gekregen van je moeder/ vader) .
als je niet zo “veel” hebt is er op dit moment heel veel leuke kleding . en ik moet eerlijk zeggen ik kijk vaak ook wel onbewust met een jaloerse blik naar die meisjes . ik vind dit ook mooi, een tenger figuur is voor mij altijd onberijkbaar geweest, maar dat is andersom ook .
en als het gaat om de aandacht van jongens. de jongens die naar de meisje met een grote voorgevel fluiten / na roepen zijn geen knip voor hun ogen waard als het gaat om een leuke vriend.

niet alleen taillejeans maar je kan ook gewoon taillerokjes dragen.

Ik zou wijdvallende rokjes dragen en shirtjes waarin je borsten niet al te erg opvallen. Nou is dat tweede niet zo makkelijk, en je kan ook niet altijd rokjes aan, dus qua broeken… toen ik nog wat korter en steviger was, slaagde ik meestal wel bij esprit, daar hebben ze ook gewoon skinny’s en zo. Anders kan je natuurlijk ook altijd nog een legging met een tuniekje dragen.

voor dunne meisjes is het ook heel lastig om dingen te vinden. Je kan nu wel zeggen dat er heel veel te vinden is(en daarmee zeg je eigenlijk dat zij niet mag zeuren). Maar jij hebt dat figuur niet. Dus jij weet niet wat iemand wel of niet past. Veel dingen passen gewoon niet met een dun figuur, omdat je voor veel dingen toch een beetje vormen moet hebben
En ook dunne meiden worden nageroepen met niet al te leuke benamingen voor het dun zijn.

Jurkjes kan wel, maar dat is denk ik ook weer lastig om leuke te vinden die goed staan bij je figuur. Tenminste ik heb er veel moeite mee om iets te vinden ik heb een 75E/F en bij veel jurkjes zit een band onder de borsten en bij mij valt dat niet onder de borsten maar op :‘3 Ziet er nogal vaag uit. Verder zou ik het niet weten, ik heb er zelf ook moeite mee ^^’’

Geef het aan mij :grinning:

Idd, als je plat bent is het VEEL MOEILIJKER dan dat je vormen hebt, want voor strapless heb je toch echt wel vorm nodig xD

maar met te veel vorm kan je niet door het leven zonder een bh met bandjes … dus we komen er uit dat er tussen in het makelijkst is … ik draag nooi straples … nooit gedaan ook …maatje b is max voor zo’n grap … en eigenlijk ook minimaal XD … staples is gewoon niet te doen … ik vind het vaak ook niet mooi :astonished:

maar maat 34 is nog te krijgen bij h&m (jongeren afdeling ) … 44 met redelijke borst ruimte miss etam …ik bedoel er niet mee dat jullie het beter getoffen hebt … mijn tip :blush: … kijk eens naar die meisjes op die zweedse mode blogs … vaak zijn dit meisjes met niet heel veel voor/achter kant en ze kunnen veel dingen hebben zonder dat het er belachlijk uit ziet of ordinair…

dan nog. Veel dingen die te koop zijn zijn truitjes die laag uitvallen. Die kan ik b.v. al niet aan omdat ik helemaal niks van voren heb. En dat ziet er dus wel belachelijk uit. Ik moet b.v. eigenlijk bijna altijd een vestje ergens overheen doen omdat bijna alles zo laag uitvalt en om een beetje te verbergen dat ik helemaal plat ben.
Jongeren afdeling van H&M loop ik al helemaal niet in omdat dat schreeuwerige kleding is en ik dat op mijn 22e echt niet meer aan ga doen.