Te veel tandvlees.

Heej, het klinkt misschien raar, maar ik vindt dat ik te veel tandvlees heb zeg maar. Ze noemen het ook wel een gummysmile. Als ik lach zie je het vooral, mijn tandvlees is dan ‘groter’ dan mijn tanden. Nu had ik gehoord dat daar ook iets tegen de doen valt. Weet iemand wat/ waar je kunt laten doen. En ook hoe duur het is? Gr. mij

Voor zover ik weet valt daar vrij weinig aan te doen. Accepteer het gewoon en heb schijt aan die pesters.

Ik heb juist teweinig xD
volgens mij kan je er niks aan doen, ja je tanden slecht verzorgen, maar ik hoop niet dat je dat er voor overhebt.

er zullen vast wel behandelingen voor bestaan. dat bestaat tegenwoordig voor zowat alles. maar ik zou 't gewoon laten en accepteren

k denk dat het wel bestaat ja, want als je op google dat intypt zie je ook before en afters maar gewoon zo houden want ik denk dat dat en duur is en ook pijnlijk…

Ik zou het ook gewoon laten.

Mocht je het echt heel erg vinden… onderaan deze site staat wat je eraan kunt doen: Klik

je kan t late opereren.

eens informeren bij je tandarts!

Miley cyrus heeft ut toch ook gedaan

gummysmile, dat klinkt grappig :3

maar ik weet niet wat je er aan kan doen.

Ik heb dat ook, als ik lach, zie je vet veel tandvlees. Ik vind het niet mooi, maarja, heb er schijt aan. En niemand me pest me ermee ofzo hoor.

ik heb t ook. maar bij mij komt het door mijn beugel. waarschijnlijk als hij eruit gaat komt het weer goed ;’)

Ja? want ik heb ook een beugel, maar ik had het daarvoor ook al, dus zal bij mij wel niet zo zijn.

Ik heb ook niet zo’n mooi gebit hoor, ik heb vampierentandjes aan de zijkanten. En ook een overbeet, maar ik heb mijn tandarts nog niet over een beugel horen praten :frowning_face:

Ik zou het zo laten als ik jou was, ik vind het zelf niet lelijk ofzo…

Flauw gedoe, dat gepest.
En ik heb wel eens bij een make-over op tv gezien dat ze er iets aan deden, maar dat zag er erg pijnlijk uit, ze brandden gewoon een randje weg fzo (zo zag t er tenminste uit ; )). Je zou t mss aan de tandarts kunnen vragen, maar… k zou t niet doen ; )

Je kan ‘gummy’ toch weg laten laseren ofzo? :stuck_out_tongue:

.