Te veel sex en pil

Hoooi,

Ik heb al een tijdje een vriend en we zijn beide elkaars eerste.
Eerst deden we het met condoom mr nu gewoon zonder en slik ik de pil. Mr k hb dus 1 probleempje nou ni echt een probleem mr een vraag. Mijn vriend en ik doen het nogaal vaak… soms zelfs 8 x perdag en k bn bang dak zwanger word omdat er dn zoveel sperma uhm nr binne gaat. mijn vraag is dus is de pil veilig als je het vaak doet?

8 keer per dag…?

Ja.

uhm ja we hebbe beide nogal een hoog libido :’)

Doe je überhaupt nog wel andere dingen van seks hebben met elkaar? Acht keer per dag… wauw.

jaa mr prob is hij komt heel snel klaar waardoor we t vaker doen en dus ook vaker in me klaarkomt enz

Oké…

Jeetje, kan toch? Lekker veroordelend weer.

Nee, het maakt niet uit hoe vaak je seks hebt. Al doe je het honderd keer per dag, de pil werkt gewoon. Mits je hem goed slikt natuurlijk. :slightly_smiling_face:

pil maakt je als het ware tijdelijk onvruchtbaar dus het maakt niet uit of jullie vaak seks hebben of dat ie bijvoorbeeld supersperma heeft, je wordt niet bevrucht.

Zorg er wel voor dat je de pil niet vergeet!

Ja is veilig. Je zou er in principe nog voor kunnen kiezen dat hij niet in je klaarkomt, maar dat is niet echt nodig qua veiligheid.

Hoe vaak je het ook doet, de pil is gewoon betrouwbaar. Mits je hem wel correct inneemt.

Dit dus. Zolang je de pil maar op tijd slikt kun je tekeer gaan als konijnen zoveel je maar wilt.

Indd dat was ook mijn vraag
Mijn vent heeft na twee x al iets van pfffffffff.

Maar de pil s inderdaad gewoon betrouwbaar ongeacht hoeveel x

dankjewel allemaall ! en voor de mense die t nogal raar vinde dat we t zovaak doen , we zijn elkaars eerste en het is nog nieuw vooor ons en hij komt snel klaar enz drm dat we t zo vaak doen mr ja :d

HOE DE FUCK KUN JE ACHT KEER OP EEN DAG?! :open_mouth:

Mijn vriend kan altijd maar 1x hooguit 2, ondanks dat ik zijn eerste was/ben.

De pil is veilig maar 8 keer per dag dat is veek zeg

Hoe functioneer je nog na 8 keer per dag seks hebben? Wat doe je dan de rest van de dag?

Aahrgh kom op meiden, de vraag is allang al beantwoord. Iedereen z’n eigen seksleven klaar.