te veel reclame?!?

haai,
het valt mij op dat er de laatste tijd (sinds monique weg is) veel meer reclame zit in de verhaaltjes bij de homepage. echt bijna in elk artikel zit wel iets van reclame:S en toen ik dacht jeeeej leuke tips voor een bad nog relaxter maken, zag ik dat het over badartikelreclame ging T_T

hebben hier meerdere mensen last van?

ik sla de homepagina nu gewoon over, de artikels trekken toch op geen zak

Er is altijd al gezeik geweest over dat er teveel reclame wordt gemaakt op de site, jammer dat daar niets aan wordt gedaan…

jaa, ik vind het ook heel erg irritantt!

daar ben ik het mee eens!

het zou niet uitmaken als de artikelen gewoon goed zijn, en ergens over gaan. maar ik snap natuurlijk ook wel dat dat lastig is, je kan niet altijd 10 leer, kamer opruim, school - tips geven natuurlijk :stuck_out_tongue:.

Ik vind wel echt dat er wat meer resultaat uit het werken mag komen, zo jammer dat de artikelen gewoon het net niet of helemaal niet zijn.
als er eenmaal echt leuke en goede artikelen zijn, stoor je je ook niet meer zo aan reclame ^^

Same here.

reclame is kut
en de artikelen zijn bagger
lang leve de topic,
al valt die de laatste tijd telkens uit

Ik ben nog zo braaf om de homepage te lezen, maar of de artikelen me nog aanspreken…?

precieees! maar ze zijn bijna alleen maar reclame… dus dan is het ook geen goed artikel(A)

Idd, ik erger me er dood aan :S
helpt toch niet om overal reclame te plaatsen
:crazy_face:

Ik ga altijd gewoon naar http://www.girlscene.nl/fora/actieveonderwerpen. . :stuck_out_tongue:
Ik kijk echt bijna nooit op de homepage.

net als pas het artikel over de doelen in je leven, opzich heel leuk alleen als het wat uitgebreider was, en er niet zo reclame bij werd gemaakt.
(zo stond er gigantisch B.O.E.G bij. Wat trouwens nergens over gaat aangezien je bij b.o.e.g. nog niet eens StuFi in kan vullen)

@secretsins same here, soms ga ik via actieve onderwerpen even naar home maar dan ben ik vaak ook direct weer terug opt forum want vind dat veel leuker dan de homepage

Misschien kunnen we in plaats van afkraken tips geven?

ik erger me er ook aan maar hier waren al meerdere topics over? en dat was ook al bij monique een beetje zo tenminste op het einde en toen legde ze volgens mij uit dat girlscene ook wat moet verdiene door bijvoorbeeld reclame of iets in die richting :slightly_smiling_face:? vind het niet heel erg als er maar de hoeveelheid ‘normale’ artikelen gewoon hetzelfde blijven… :slightly_smiling_face:

misschien een icoontje bij het bericht als je wordt doorgelinkt? Dat je echt kan zien dat het ook alleen maar reclame is?

En wanneer je dingen aanprijst, dan is het misschien leuk als er ook bij staat hoe de redactie over de spullen denkt ( als ze de kans hebben om het uit te proberen)

Ik haat die boeg reclame echt -,-