Te veel make-up?

Hoe oud vinden jullie dat je moet zijn voordat je donkere make-up mag dragen? Denk aan: oogpotlood, mascara, eyeliner.

Ik heb zelf echt geen idee xd ben dus nieuwschierig xD

Wat bedoel je met scene?

Nou geen 13/14… eerder iets van 16/17, dan zie je er ook wat ouder uit. :slightly_smiling_face:

Nou, ik denk dat dat gewoon afhangt van wat jij mooi vindt! Als jij je prettig voelt met donkere make-up en het mooi vindt, moet je het gewoon doen (:

@zquippi; ik zie best veel meisjes van 12 ermee lopen, maar dan zonder oogschaduw, ik zoek wel even een foto @google

ik hou persoonlijk meer van een naturel look en ik ben nu 16.
maar als ik een feest heb dan gebruik ik wat zwaardere make-up.
ik ben begonnen met make-up dragen in de brugklas

dat bepaal jezelf doen wat je moet doen.

helemaal aan jezelf

ik zie op je profiel dat je 12 bent, dan zou ik niet van de één op de andere dag ´scene´ worden
je kan beter eerst thuis beetje oefenen met je makeup, en naar school beginnen met mascara
dan steeds een beetje opbouwen met eyeliner enz

Ik vind dat je het zelf moet bepalen. Ik vind dat op dat soort dingen geen vaste leeftijd ligt; net zo min als op zoenen een leeftijd ligt, of op vriendjes.
Hou het gewoon een beetje in, ga geen enorm donkere ogen maken a la Taylor Momsen maar doe het wat minder. Experimenteer een beetje met je stijl.

http://www.handbag.com/cm/handbaguk/images/RY/Taylor-Momsen-halloween-131.jpg

Ik vind het nooit mooi…
En je moet het gewoon zelf weten.

ik vind dat je het zelf moet weten! als jij dat wil dragen dan moet je dat gewoon doen.

Kijk, dit:

http://i55.tinypic.com/14tsv0h.jpg

Maar dan nog iets minder.

Doe wat je wil,zolang je niet anderen mee lastigvalt/treitert.

Als jij dat mooi vindt,zie ik geen enkel probleem.
Ik vind emo/scene ook héél erg mooi en aantrekkelijk,ik ben ook maar 14 en ik doe altijd zwarte oogschaduw,mascara en soms gewoon dikke eyeliner.

Doe wat je wilt x

@Milkshake_O5O hoe bedoel je andere lastig vallen?

scene ziet er wel awesome uit, maar dan meot je ook je haar zo doen… :stuck_out_tongue:

Taylor momsen zit meer tegen het gothic aan xD. Maar ik snap je punt.

Het moet wel bij je passen, bij je stijl enzo. En van die Taylor Momsen panda-ogen zou ik sowieso niet doen, zeker omdat je 12 bent. Iets minder kan wel.