Te veel kleding - Te weinig plaats!

Hoi!

Ik zit op kot (of op ‘kamers’ dacht ik dat het was :slightly_smiling_face: ) en heb een opbergprobleem!
Ik heb veel te veel kleding, en veel te weinig opbergruimte!
Nu krijg ik, danzij ingenieuze plaatsing, alle kleding wel in mn kast, maar al de rest niet meer… (lees: schoenen, sjaals, juwelen, tassen)

Dus de vraag: heeft iemand misschien wat originele opbergtips hiervoor? Schoenen, sjaals, jassen, tassen,…
(mn kamertje is 9m² :p)

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:
Groetjes!

ehmehm, schoenen zo op een rijtje onder je bed? Een kapstok en daaraan riemen en tassen hangen? Een mandje met daarin je sierraden of je sjaals en jassen… Tsja… Daar weet ik eigenlijk niks voor…
Ik hoop dat je er wat aan hebt ( :

Je hebt toch van die plastic opberg boxen die je onder je bed kunt schuiven? Of een paar planken boven je bed ophangen? Verder zou ik eens rondkijken op internet, of je nog tips kunt vinden.

Alles in verhuisdozen proppen.

Schoenenrek met een paar etages?
En een kapstok waar je sieraden enzo aan kunt hangen, uhm plastic opbergboxen idd!

ik heb te weinig kleding en te veel plaats.
nja, soms lijkt het door de ruimte dat ik weinig kleren heb xD

boxen onder je bed? of een schoenen rek op je deur. daar zitten vakjes in en daar kan je dus ook je sjaals in doen

alles in oude schoenendozen en die op elkaar stapelen?

Inderdaad, opbergbozen onder je bed. Of misschien kun je je kleding in van die vacuumzakken stoppen en ophangen, dat scheelt echt heel veel.

En anders kun je de mooiste items ook nog door je kamer heen hangen. En je schoenen op een mooi plekje in zicht zetten?

En anders misschien kijken voor een klein kastje erbij als je nog plek hebt. Hoeft niet perse een kledingkast te zijn, maar kan ook een ladekastje zijn.

En voor je schoenen anders misschien een schoenenrek?

ik heb over mijn bureustoel me vesten liggen, en als je een stoel hebt voor bezoek, kan je daar ook kleding over hangen. BE creative

-