Te veel armhaar

Hey meiden, zoals jullie waarschijnlijk al aan de titel zien; ik heb een armhaar probleem! Ik heb echt heel veel armhaar, ze zijn donker en lang. Ik kan hier dus echt niet tegen. Ik word er soms mee gepest, en scheren en harsen vind ik zo… Naja, en het begint weer warm te worden; t-shirts! Wat moet ik doen? :flushed:

Eerste reactie jeej.

Ik epileer mijn armhaar altijd met een epilady. Je krijgt er geen stoppels van en ik heb er ook geen dikkere haartjes voor terug gekregen (:

Ik vind mensen zonder armhaar echt heel raar. Je kan het toch ook lichter maken heb ik gehoord?

Ik heb ook altijd al redelijk veel armhaar gehad, vooral in de zomer werd ik er best wel onzeker van. Dus een tijdje geleden ben ik begonnen met het te scheren, werkt prima.

Ik zou de opmerkingen gewoon negeren als ik jou was, ik heb ook donker armhaar en dat zie je ook wel. Maar ik zie het probleem dus niet, eigenlijk. Mensen die daar opmerkingen over maken, zijn heel kinderachtig.

Gewoon scheren
Ik heb er ook last van, niet extreem ofzo, maar af en toe haal ik gewoon een scheermesje erover heen :slightly_smiling_face: of laten ‘’ bleken? ‘’

Er zijn wel meerdere dingen raar… mensen worden ook geboren zonder haar op hun armen.
Als ze heel veel haar heeft die lang en donker zijn kan ze er heel van onzeker worden, heb het zelfde gehad. Ik heb het toen 1 x geharst met strips, kwamen 1,5 later terug. Nu zijn ze minder ‘dik’ en af en toe scheer ik het gewoon weg als ik iets korters wil dragen. Na het scheren komen ze gewoon normaal terug, ietsjes minder dik. Ik zou het dus gewoon harsen/scheren scheelt je een hoop onzekerheid :slightly_smiling_face:!

Triest dat ze daar grappen over maken, dat wil ik eerst even kwijt. Armhaar is iets heel natuurlijks en bij de een is het wat donkerder (en meer) dan bij de andere. Persoonlijk vind ik het niet storend, maar tegenwoordig lijkt het wel dat een babyhuidje het schoonheidsideaal is :bored: .

Als je er echt mee zit kun je het scheren of epileren, maar het nadeel daarvan is dat je het moet blijven doen. Er zijn ook pillen die helpen tegen overbeharing, als ik het zo mag noemen, nadeel is dat met name de Diane-35 pil momenteel negatief in het nieuws is.

Hopelijk heb je hier iets aan. Anders kun je het altijd als een upje beschouwen haha

Ty voor alle reactie’s, denk dat ik er wel wat aan heb! :slightly_smiling_face:

je kan het bleken, dan valt t niet op.
Bij de drogist hebben ze bleek voor lichaamshaar dus is niet gevaarlijk voor op de huid :wink:

Ik haalde het eerst altijd weg wat fucking veel pijn deed steeds en nu denk ik fuck it veel meer meiden hebben dat. Als je er mee gepest word is er iets mis met die mensen ze hebben zelf ook gewoon armhaar vage lui de een donkerder dan de ander. Ik zou zeg als je het echt weg wil, laten laseren of bleken en gewoon het commentaar negeren:)

Tenzij je graag stoppels op je armen wilt en het de rest van je leven wilt bijhouden.
niks is zo charmant als stoppels…
:’)

Maar ach, je moet het zelf weten.

Ik epileer mijn armhaar en heb dus geen last van stoppels :slightly_smiling_face:

ik scheer mijn armen en heb niet echt last van stoppels ö.

Ik heb het ook (half Grieks) en eerst werd ik er ook soms een beetje mee gepest/geplaagd. Maar ik heb me daar over heen gezet want ik ben ten eerste te lui om het te scheren en ten tweede, fuck hun.
Dus goede tip.

Ik heb ook best wel donker armhaar, ook best lang. Maar ik weet dat er mensen zijn die het erger hebben dan ik. Je kunt er vanalles tegen doen, maar ik denk dat je daar lang mee bezig bent en je het niet moet vergeten te herhalen en zo…

Ik probeerde het ooit te epileren en toen kreeg ik allemaal dikke bulten omdat het niet echt lukte, dus sindsdien laat ik het maar zitten. Misschien dat ik het ga blonderen voor de zomer. Maar ik zou niet gaan scheren als ik jou was, sommige meiden krijgen geen stoppels, maar je zal net wel bij die groep horen die dikkere en zwartere haren terugkrijgt! :stuck_out_tongue:

ik hars het altijd, dat hoeft het ook maar 1 keer in de maand ofzo

Ik hars mijn armen ook, doet totaal geen zeer, niet te vergelijken met de pijn die ik heb als ik mijn benen hars iig. Het blijft echt super lang weg, dus doe het alleen in de zomer een stuk of 5x.