te veel adrenaline

okee ik heb echt iets aparts : een paar maanden geleden ging ik naar de oogarts, omdat mijn pupillen vaak niet kleiner worden, hoe fel het licht ook is. Toen kreeg ik te horen dat dit niet aan mijn ogen lag, maar door de hoeveelheid adrenaline die ik constant in mij heb en ook snel krijg.

Doordat mijn pupillen niet kleiner worden krijg ik extra licht in mijn ogen, waardoor ze snel moe worden en ik hoofdpijn krijg. Een lange tijd in een ruimte met fel TL-licht trek ik niet, en laat dat nou net door zowat heel me school hangen.

Tis niet dat ik 24/7 extreem druk ben ofzo hoor, gewoon wat onrustig

maar goed. zijn er meer mensen hiermee, is er iets tegen behalve een zonnebril xD

denk toch dat je nog een keer naar de oogarts moet gaan…

njaa dat is het hem , het ligt niet aan mijn ogen.
als iemand opgewonden is worden de pupillen groter, dus anders gezegd ben ik ,bij wijze van, vaak opgewonden (nee niet percee seksueel). Het komt dus echt door de adrenaline

heb je geen adhd ofso?
en anders toch een zonnebril hè hahaha

neinn tis geen adhd
haha jaa wss zit er niks anders op … denk alleen niet dat het op school echt gewaardeerd gaat worden

Lol mensen vragen mij altijd of ik niet heb gedronken omdat ik altijd grote pupillen heb. Geen idee wat je daar tegen kan doen. Sporten om je energie kwijt te raken? :stuck_out_tongue:

hahah jaa precies, bij mij vroegen ze zich in het begin ook af of ik iets op had xD Ik sport ook wel …weet niet of het echt werkt aangezien ik dat savonds doe :stuck_out_tongue: iedergeval werkt het niet op langer termijn

upsiedaisy

euy, misschien is dat het wel! ik heb ook last van hoofdpijn als ik tv kijk en bijvoorbeeld in de ZARA waar de veel licht hebben en witte muren krijg ik hoofdpijn. en ik ben ook altijd onrustig x’d

haah jaa zou dan best kunnen !xD …tis iedergeval super irritant

maar je kan toch wel aan de oogarts vragen of er wat voor is? lenzen misschien.

dan zouden het verduisterdende lenzen moeten zijn …geen idee of die bestaan =,D

ik heb ook echt altijd verwijde pupillen.
ik ben nooit naar de oogarts er mee gegaan ofzo

Misschien weet de dokter er iets voor? :'D

Tis nog niet normaal als je adrenaline altijd hoog is? Heb je dan ook niet altijd een snelle hartslag/hoge bloeddruk en zo?

Volgens mij heb je wel zonnelenzen. Maar kgloof toch echt dat ik terug zou gaan naar de dokter, kan die niks verzinnen?

Ik kan ook niet tegen het licht van TL-lampen en spaarlampen. Is erg lastig. Maar op school zou ik gewoon vragen of het licht uit mag tijdens een les en ver van het raam gaan zitten.

Ik zou ermee naar je huisarts gaan en het verhaal voorleggen, die weet misschien wel een goeie oplossing.