te vaak ongesteld

Hey, ik ben eind december ongesteld geweest en daarna een week later alweer maar dan met oud bloed zegmaar en ik lekte niet door enzo. dat duurde dus ook een week en alweer een week later werd ik weer ongesteld weer veel oud bloed. daarna eind januari dus laatst tot en met zaterdag was ik weer ongesteld maar dan normaal. en ik heb bloedgeprikt en daar kwam uit dat mijn ijzergehalte ook te laag was plus vitamine D te kort. en nu vandaag ben ik weer ongesteld geworden. Als dat zo door blijft gaan verlies ik meer ijzer in me lichaam en wordt alles nog erger. De dokter had sowieso gebeld van mijn bloeduitslag en had de pil voorgesteld en dat wil ik ook gaan doen dat gaan we dinsdag allemaal bespreken. Maar het punt is waarom word ik zovaak ongesteld? Heeft het met mn vitamine te maken? mn gewicht? :pensive::pensive:

Hoe lang word je al ongesteld?
Ik word zelf ook vaak ongesteld, maar niet zo vaak als jij, ik meestal om de 3 weken. Je bent al naar de huisarts geweest dus ik zou me niet te veel zorgen maken.

nee ik ga dinsdag naar de huisarts en ik word al 2en half jaar ongesteld en laatste tijd om de week ik verlies te veel volgens mij

Niet te druk om maken, je vindt samen met de huisarts dinsdag vast wel een gepaste oplossing.

Er is een speciaal sticky topic voor menstruatie

Yes, http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-menstruatietopic-227081.2450.html
Voor verdere vragen en/of meelezen verwijs ik je dan ook graag naar dat topic.