Te vaak elkaar gezien.. Nu weet hij het niet meer..

Ik zal beginnen vorige week in de vakantie hadden mij vriendje en ik elkaar elke dag gezien. We hebben net 4 maanden met elkaar. Alleen doordat we elkaar zo vaak zagen kwamen er wel meer irritaties. Om hele kleine dingen…
Zaterdagavond belden we en ik zei van het gaat nu niet echt heel lekker tussen ons en hij had het ook al wel door en zei dat we moesten nadenken wat we wouden toen vroeg hij nog of ik verder met hem wou ik zei ja! ik hou echt heel veel van hem! hij zei ook ja!
Nu vandaag weer naar school en nou volgens mijn gevoel was het wel weer beter hij kuste me nogwel en we liepen ook nog wel met handjes vast.
Vanmiddag afgesproken we hebben heel lang geknuffeld en gepraat!
hij vroeg eerst aan mij wat ik wou en of ik nog door wou gaan toen zei ik natuurlijk ja. En toen ik het aan hem vroeg zei hij dat hij het niet meer wist.
hij is nu nogmaar 14(bijna 15) en ik ben net 16… Het gevoel was meer weg hij had minder zin om naar me toe te gaan. Hij wil meer vrijheid. We hebben de hele middag eigenlijk stil in elkaars armen gelegen en toen hij weg ging heeft hij ook zelfs gehuild ( zie je niet vaak bij jongens)
We hebben nu besloten dat ik hem rust en tijd geef ik ga nu niet meer met hem beginnen te praten maar als hij er behoefte aan heeft om met mij te praten dan mag hij gerust beginnen.
Hij heeft wel aangegeven dat hij het nog wil proberen om het weer terug te krijgen en dat proberen we nu dus met afstand even van elkaar te nemen.
Ik weet dat er toch mensen zijn die dit niet lezen want het is een te groot verhaal.
Maar ik wil het gewoon van me afschrijven!

Ik blijf nu stil hopen dat hij naar een poos rust van elkaar bij me komt en zegt dat hij me mist. En dan moeten we natuurlijk goed bespreken dat we elkaar niet meer zoveel zien als dat we nu deden!
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij het wel lekker vond en dat hij het uitmaakt.

Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? en hoe is het toen verlopen?
Of ik wil gewoon jullie mening horen wat ik het beste kan doen…

Liefs

Ik en mijn vriend zien elkaar iedere dag al meer dan een jaar.
We hebben een tijd terug heel veel ruzie gehad totdat we er goed over hadden gepraat alles gaat nu weer goed en we zien elkaar nog steeds iedere dag.
Hier heb je niet veel aan maar het is een soort van hetzelfde haha.

Als ik jou was zou ik hem even laten en wachten tot hij weer gaat praten.
Misschien heel af en toe een smsje of een gesprekje op msn…
Verder kun je niet echt veel doen lijkt mij.

Misschien is hij nog te jong voor zo’n relatie. Wij meisjes zijn sowieso al verder dan jongens in de ontwikkeling en jij bent ook al een jaar ouder.

Dat was ook het probleem bij mijn vorige relatie.

Nog maar 14 en 16 en al zo’n grote problemen… Ik weet het niet. Wat je het best kan doen? Afwachten.

ik ben al van af groep 5 blijven zitten en met mensen van een jaar jonger opgegroeid dus ik gedraag me eigenlijk nog maar als een meisje van 15. Ik ben er zelf niet trots op maar ach ik leef mn hele leven al een jaar jonger dan dat ik ben en ik heb het geaccepteerd… dus eigenlijk is het dan alleen in leeftijd een groot verschil…
Niet dat ik jullie wil tegenspreken hoor heb voordat ik met hem nam ook er erg over getwijfeld…

hmm, ik heb zelf geen ervaring, maar als ik het zo lees, denk ik toch dat je hem even de tijd moet gunnen om erover na te denken, en hem miss heel af entoe een lief smsje moet sturen, maar gun hem sowieso even de tijd.
succes!

ik zie mijn vriend al 5 jaar lang 5 dagen per week. het komt vanzelf wel goed meis, sterkte iig in deze periode;) vertrouw op je gevoel! en gun hem even de tijd/vrijheid om tot zichzelf te komen (ervaring ermee)

Gewoon afwachten…

Hee ik zal even een verslag doen van vandaag!
Nou ik dacht van hij wil rust maar in de pauze kwam hij gewoon bij me zitten en ik had mn hand op mn schoot en hij pakte die ook en keek me toen heel lief aan…
En later toen we even alleen waren zei hij sorry van gisteren schatje en toen gaf die me een zoen …
dus nu denk ik huh ?
Maar ik laat het wel op me afkomen

[i] ik had ook met een jongen, die z elke dag zag want hij zat ook bij me in de klas…
We hielden het 15maanden vol met veel ruzies en dat het vaak uitging…
En precies de zelfde reden als jullie elkaar gaven…
Als dit zo door blijft gaan is het denk ik toch beter omtestoppen…
Komt hard over… Maar jullie zijn nog jong ( ik ook niet verkeerd opvatten dus… )

Maar als jullie 't nu al irritant vinden om elkaar zo vaak tezien waardoor het gevoel weggaat heeft het opzich geen zin…
Het kan goedkomen, maar na een tijd begin je je weer aan elkaar teirriteren… [/i]

Jullie zijn nog jong, je zou een poosje rust kunnen nemen (; Spreek gewoon 1x per week af, dan raak je ook niet snel op elkaar uitgekeken. Ik heb nu al 2,5 jaar en je moet je relatie wel spannend en actief houden & dat moet van beide kanten komen.
Elkaar elke dag zien is nergesn voor nodig, want jullie hebben beide ook altijd nog een eigen leven en vrienden.

Maak goeie afspraken met elkaar.

En over dat jongens niet snel huilen? Haha, je moest eens weten als het om relaties gaat.

Hmm ik weet het niet, ik hoor juist altijd van verliefde mensen (in alle leeftijdscato’s) dat ze hem al missen als hij net de deur uit is.
Maar goed, jullie zijn nog best wel jong, je kan je relatie nog best wel behouden, maar gewoon op vaste dagen met elkaar afspreken, op school bij eigen vriendengroepjes zitten en niet urenlang bellen.
Je moet ook nog een eigen leven hebben
Maarja, als je mekaar maar een paar keer in de week ziet, en je weet dan mekaar niets meer te zeggen als jullie samenzijn, dan zou ik er toch serieus over denken om het uit te maken. Teveel vrijheid is ook niet goed

Een keer per week of twee keer is genoeg hoor als je net 4 maanden hebt.