Te Streng!

Heey Dames!
Vinden jullie ook dat de moderatorst te streng zijn.
Iemand vraagt? Waarom is dit topic er er is er toch al een?
En hup het topic werd gesloten. Maarrrr er was er niet eens een! Stom he!
Hebben jullie ook zo iets?
Meld het hier.

Ik vind dat ze hun werk prima doen.

Nee, dat heb ik niet.

Ik vind het eerder luiheid van de members. Even zoeken of Googlen ga je echt niet dood van.
(Daarnaast houd ik ook wel van een overzichtelijk forum, en niet 100 pilvragen in 1 forum.)

Dus nee, ik vind zelfs dat ze mild zijn vergeleken met andere sites waar je niet eens mag vloeken.

Heb geen problemen met ze.

Overal het algemeen vind ik ook dat ze hun werk goed doen, het lijkt me ook lastig om mensen waarmee je normaal gewoon kletst in topic, te moeten waarschuwen omdat ze iets doen wat niet mogen. Het enige wat ik af en toe vervelend vind is dat ze zo snel verwijzen naar algemene topics, vaak krijg je daar helemaal geen antwoord, en als je dan een eigen topic aanmaakt wordt die weer gesloten ‘omdat er een algemeen topic is’.

Ik vind dat ze hun werk goed doen,

Maar soms zeggen ze er is hier al een topic over, maar die is soms al verouderd, of je krijg er niet (snel) een reactie, dat is wel irietant.

nee, niet mee eens.

niet mee eens.

Nee, ik ben het er niet mee eens.
Toen ik net op GS zat, vond ik het wel heel vervelend, ook dat ze overal met ‘zoekfunctie’ reageerden en dan het topic sloten. Maar nu zie ik wel in dat het nodig is en het is sowieso niet fijn als er honderd dezelfde topics bestaan.
Dus ik denk dat je er waarschijnlijk als ‘newbie’ anders tegenaan kijkt dan als je hier wat langer zit (als ik mezelf even niet bij de newbies mag rekenen). :slightly_smiling_face:

edit; wacht, ik zit hier al bijna 2 jaar, dus ik vind niet dat ik mezelf nog ‘nieuw hier’ hoef te noemen XD

Ben het er ook niet mee eens.

soms… ik vind het soms irritant als ik NU antwoord moet hebben haha

100% mee eens !

Ik merk ze nooit op.

Nee, heb geen last van ze.
De moddies doen hun werk goed :3