te snel?

eej meiden,

Ik chat nu een aantal weken met een jongen en we gaan binnenkort naar de bios samen. Maar hij heeft net een lange relatie achter de rug. Hij begint nooit over haar , alleen als ik er naar vraag en dan praat hij slecht over haar.
Maar als ik naar mijn eigen exen kijk, duurde het heeel lang om over hun heen te komen… dus mijn vraag is, moet ik wachten? of kan het zijn dat hij al wel over zijn ex heen is?
xx

Daar kom je maar op één manier achter, door met hem om te blijven gaan en door niet nu zelf te gaan twijfelen.

Ik zou uitkijken dat je niet zijn rebound bent. Maar ik moet niet zo negatief doen: Gewoon naar de bios gaan en zien hoe het gaat! Lijkt me niet dat ie over zijn ex heen is, maar het kan altijd he.

Tjah, dat verschilt natuurlijk per persoon. Ga gewoon met hem naar de bios maar push hem niet teveel. Laat hem gewoon over haar praten als hij dat wil en als hij dat niet wil laat het onderwerp dan gewoon rusten.

Ach naar de bioscoop gaan kan toch geen kwaad?
Je merkt vanzelf wel of hij aan meer toe is of niet.

Ja hij heeft het wel zelf uitgemaakt… en het was al een keer eerder uit tussen hun.
dus ik weet het echt niet?