Te snel?

Hey meiden.
Ik ben een tijdje met een jongen bezig geweest.
Zeg vanaf de zomervakantie tot Oktober (wel een pauze er tussen).
Maar we hebben nooit iets gehad, hij wilde het alleen voor de ‘gezelligheid’
Ik heb dus nu sinds een week een hele lieve vriend en had dus mijn status op Facebook veranderd.
Daar had die andere jongen dus op gereageerd: zo van nu al weer een ander?
Maar omdat wij niks hadden gehad en hij ook niet wilden ben ik dus verder gegaan en heb nu dus wel een hele lieve vriend.
Wat vinden jullie, is dit te snel?
Ik heb gedaan wat mijn gevoel me zei, en ik ben nu echt superblij met hem.
Nu belde die andere jongen dus gisternacht, maar ik heb toen niet opgenomen, ik weet toch dat hij het in principe maar voor een ding doet.
Sorry voor dit lange bericht, maar ik moet het echt even weten.
xx Liefs

Neehoor, dit is niet te snel. Zolang jij je er goed bij voelt en weet dat je vriend degene is met wie je wilt zijn, maakt het niets uit. Die jongen is gewoon jaloers en heeft nu spijt dat ie je heeft laten gaan.

Nee, die jongen is idd gewoon jaloers maar je hoeft geen aandacht aan hem te schenken als je dat niet wilt :slightly_smiling_face:

he’s just jealous!

neehoor absoluut niet te snel. hij is gewoon jaloers.

Offtopic:
ik weet toch dat hij het in principe maar voor een ding doet.
Dat is echt rot maar aan de andere kant wel goed dat je het weet.
Ik vroeg me af, heeft hij dat zo aan je gezegd of heb je alleen een sterk vermoeden?

Nou ik vroeg toen dertijd dus op een gegeven moment van, zie je hier een toekomst in?
En toen zei hij van, ik wil geen relatie zo is het toch ook leuk?
En dat zetten me aan het denken…

Owja.
Gewoon een beetje scharrelen dus?
Maar goed, ik weet niet of je ook met hem had gezoend? Anders kan hij ook bedoelen dat hij het afspreken alleen, ook al leuk vindt.
En als het gewoon vriendschappelijk kan blijven, kan je hem wel te vriend houden.
Maar als hij ook zou willen zoenen etc. dan houdt het wel op, ja.
En je hebt sowieso een vriend.

Ik zit er zo hardop over na te denken omdat ik ook zoiets met een jongen had.

dit is zeker niet te snel. ik zou trouwens die jongen gewoon negeren en je bezig houden met je vriendje :wink:.

Ik zou me niet bezighouden met die jongen maar je concentreren op je vriendje. die jongen heeft gewoon spijt dat hij je heeft laten gaan. Als hij je lastigvalt, zou ik zeggen dat hij zijn kans heeft gehad en nu simpelweg pech heeft.

nee dat is echt niet te snel hoor!

Nee dit is echt niet te snel, die jongen is gewoon jaloers. :slightly_smiling_face:

Hij heeft zelf gezegt dat hij geen relatie met je wil, dus je had het recht om met andere jongens te flirten, ja. Jij was niet van hem. En nu heb je een hele lieve vriend, die jou wel als zijn vriendin wilt. Dus laat hem maar lekker jaloers zijn, jij hebt niks verkeerd gedaan.

Ja, ik heb er wel mee gezoend in die tijd.
Dus het was zeker niet alleen voor de gezelligheid.
Maarja, hij is/was 25 en ik ben 18.
Ouderen jongens denken ook heel anders als bijvoorbeeld een jongen van 19 denk ik zo.
Dus hij wilde alleen scharrelen en dat wilde ik niet, ik wilde zekerheid en hij gaf me die niet.
En nu heb ik dat gelukkig wel. :slightly_smiling_face: