Te snel + niet hevig klaarkomen bij masturberen

Hoi,

Ik zit al een tijdje met 2 vragen. De eerste is namelijk dat ik soms te snel klaarkom tijdens het masturberen. Alhoewel dit handig kan zijn, vind ik dit soms ook saai. Ik wil namelijk langer met ‘mezelf bezig zijn’. Dit gebeurd voornamelijk wanneer ik samen met de clitorale stimulatie mijn tepels stimuleer. Ook wanneer ik enkel met mijn vingers over mijn clitoris ga, heb ik niet lang nodig. Ik heb sinds kort een mini vibrator, waardoor een orgasme ook niet lang wegblijft… Vaak gaat dit snel klaarkomen gepaard met een minder heftig orgasme. Hierdoor voel ik nog steeds seksuele spanningen na het klaarkomen. Ik wil dus eigenlijk weten hoe ik ervoor kan zorgen dat ik niet zo snel klaarkom + Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit orgasme heftig is en langer duurt? :sex:

Ik heb al geprobeerd om pauzes in te lassen wanneer ik een orgasme voel opkomen, maar wanneer ik weer terug begin, komt het weer even snel. Mijn orgasme lijkt hierna ook niet heftiger. Misschien doe ik iets verkeerd? Ik hoop dat iemand tips heeft.? :bowing_man:

Nja, ben hier nu net aangemeld, en heb het niet zo om op verschillende forums te posten, dit is al een hele overwinning :grinning:.
Misschien zijn er andere girlsceners die ook dit probleem hebben. :slightly_smiling_face:

Misschien wat langzamer ‘‘opbouwen’’ ofzo?

Ik heb dan het idee dt het weer saai wordt dan? :flushed: