te snel klaarkomen...

misschien klinkt dit raar maar ik kom al heel snel klaar en dat vind ik echt jammer.
ik probeer al vrij lang om te squirten :flushed: maar ik kan dat niet doordat ik te snel klaarkom en als ik het gedaan heb krijg ik een enorm schuldgevoel en heb ik geen zin meer in zelfbevrediging…
herkent iemand dit en heeft Iemand Tips? :cold_sweat: :cold_sweat:

heeee dit herken ik wel een beetje hihi
ik krijg enorme zin en denk dan van ooh ik ga nog heel lang maar dan kom ik klaar zonder dat ik dat wilde en dan heb ik gewoon geen zin meer. en ik hoopte dan dat het klaarkomen uitgesteld kon worden omdat het zon fijn gevoel geeft

Ik weet wel dat er gel bestaat die er voor zorgt dat je clitoris minder gevoelig is, en dat je het orgasme dan uitstelt.

oh fijn haha :wink:
oei, ik ben nog vrij jong dus ik ga die gel niet kopen haha no-way :flushed: :cold_sweat: :cold_sweat:

Het is vrij normaal dat je geen zin meer hebt in seks nadat je bent klaargekomen. Als je het uit wilt stellen, kun je als je voelt dat je gaat klaarkomen even stoppen met jezelf bevredigen zodat het gevoel minder wordt en dan na een seconde of tien weer verder gaan met bevredigen. :wink: