Te snel jaloers ?

Ja de titel zegt het al 'n beetje, ik ben heel snel jaloers. Soms echt wel te snel, voor niets. Bevoorbeeld een paar dagen geleden waren ik en mijn vriendje aan het praten met nog een paar vrienden. En we moesten allemaal naar huis, ik en hij afscheid nemen enzo. Maar hij gaf toen ook een heel goede vriendin van hem een knuffel. En normaal vind ik dat niet erg maar dat meisje dat hij knuffelde vind ik echt niet normaal, tegen hem en m’n vrienden doet ze lief enzo maar tegen mij spreekt ze nooit.
Overdreven of terecht ? Tips ?

Overdreven. Halloooo. Hij mag toch wel een vriendin van hem knuffelen?

overdreven als hij meer naar haar verlangt dan pas mag je zorgen maken dan pas meer aan de hand

Ik vind het nogal overdreven. Het is een goede vriendin, hij doet toch niks fouts?

Haha, ik snap hoe je je voelt :stuck_out_tongue:
Maar het is idd een beetje overdreven.

^ dit hierboven dus.

ik herken het gevoel,
ik was eerst ook altijd heel snel jaloers.
maar je moet hem gewoon vertrouwen.
als hij haar leuker vindt zou hij toch niet met jou gaan?

Is dat wel jaloezie? Ze spreekt nooit tegen je, als ze tegen iedereen lief doet en ze zegt nooit wat tegen jou snap ik dat je haar niet zo mag en er een rotgevoel bij krijgt als je vriend haar knuffelt. Of heb je dan het gevoel dat hij haar leuker vindt?
Maar goed, ik ben geen jaloers typje en heb geen tips voor je. :\

ik snap je wel, maar ik denk dat je je bij dit voorbeeld geen zorgen hoeft te maken hoor! :wink:

ik ben ook heel snel jaloers,
dus ik weet hier geen antwoord op.

(:

Nergens voor nodig om daarover jaloers te zijn… je moet niet achter alles iets zoeken! Maak je jezelf alleen maar gek mee.

Bedankt voor de reacties al [:

Zo overdreven vind ik het niet hoor.^^^^
Zelf kan ik er ook totaal niet tegen als mijn vriend dat zou doen bij een goede vriendin van hem om afscheid te nemen, maar goed liever een knuffel dan 3 kussen op de wang…
Ook raar dat dat meisje niet met jou spreekt, zeg jij wel wat tegen haar en negeert ze je of iets dergelijks?

xx

ik ben ook zo vaak/altijd jaloers, mijn crush/vriendje heeft veel goede vriendinnen, ik weet dat hij niks voor hun voelt omdat hij mij leuk vindt:D, maar toch vind ik het wel moeilijk om hem zo goed en close met hun om te zien gaan. Mag er natuurlijk niet over zeuren, want hij kent ze al langer dan mij… mmm. puntje om aan te werken!

en als tipje zal ik maar zeggen; dont worry, met welk leuk meisje heeft hij een relatie? precies, met jou!
(natuurlijk is wat jij zei 1van de punten waar je jaloers op kan worden, maar ik heb alleen ervaring met jaloersie + vriendjes;>)

Hm ik vind het ook niet fijn als mn vriend met een goede vriendin van hem knuffelt. Al helemaal niet omdat hij een paar jaar terug verliefd op haar was.
Ik weet wel dat ik hem kan vertrouwen etc hij is niet voor niets bij mij, maar het blijft geen fijn gevoel!

Mijn vriend heeft een beste vriendin.
Die knuffelt hij, geeft hij drie kussen, en ze weten ontzettend veel over elkaar.

En dat is puur platonisch.

Toch snap ik je gevoel wel heel goed, want ik ben helaas ook jaloers.
Ik doe hard mijn best eraan te werken, en ik communiceer gelukkig veel met mijn vriend daarover, en dat helpt wel enigszins.

Ik snap wel dat je het niet leuk vindt als hij een ander meisje knuffelt, maar het is gewoon een vriendin van hem, je moet proberen om dat niet te zien als bedreigend want hij wil echt niks met haar, maar met jou. Bedenk gewoon dat jij je vriendinnen ook wel eens een knuffel geeft, en dat dit voor hem hetzelfde is, maar dan met een meisje =)

ik zeg steeds hallo ofzo, dan kijkt ze eens en begint ze tegen anderen.

Je bent jaloers op haar omdat je haar niet mag, dus ik denk niet dat je altijd jaloers wordt. Zij is vast een uitzondering :stuck_out_tongue: