te snel geweest?

Okay voordat jullie dit lezen kunnen jullie miss eerst
dit en dit topic lezen.

Okay, ik had dus een soort van seksrelatie met een jongen. Had hem verteld dat ik een andere jongen leuk vond, toen zijn we gestopt en kreeg hij een week later een vriendin wat nu al uit is. (hij meende het sowieso niet serieus met haar) en de andere jongen die ik leuk vond had opeens een andere vriendin.

Anyway gisteren hadden we een msn gesprek, ik begon het gesprek. Eerst ging het over iets algemeen, toen weer over seks een beetje en toen vroeg hij ofdat ik nog wilde. Ik zei hem eerlijk dat ik dat niet wist en mijn vriendinnen zeggen dat hij mij gebruikt. Hij zei dat hij dat niet doet en begon redenen te verzinnen enzovoort… toen zei hij dat hij ook kon zeggen dat ik hem gebruikte.

Ik dacht even open kaart te spelen en vertelde hem dat er wrs een verschil was, omdat als ik met hem was wel gevoelens voor hem kreeg. Hij zei toen dat hij dat ook had maar er niet veel over praatte. Ook vroeg ik wat hij dacht toen ik hem vertelde dat ik geïnterreseert was in een andere jongen toen, hij zei dat hij het kut vond en toen ik vroeg waarom zei hij dat hij het fijn met me voelde.

Hij vroeg me wie die andere jongen was en ik vertelde hem dat hij dat niet hoefde te weten, en ook waarom ik die keuze had gemaakt. Ik dacht te stap te wagen en vertelde: Ik hoopte door hem dat ik over jou heen kom komen. En toen begon hij best raar te praten, hij maakte zo’n opmerkingen dat hij dan wel niets meer zei omdat ik dan over hem heen zou komen en toen opeens zei die dat hij moest gaan.

Dit heb ik ook allemaal tegen een vriendin van me verteld, die alles weet wat er tussen ons is gebeurd en zij zei dat hij nooit zo tegen een meisje praten, nooit zo serieus althans. Alleen ze twijfelt ofdat hij alleen voor seks doet of niet & toen zei ik dat het maar alles of niets was. Dus heb vannacht gesmst:
Ik voel iets voor je, en jij waarschijnlijk gewoon niets voor mij. Ben gewoon eerlijk tegen me, want dan weet ik dat we niet opnieuw hoeven te beginnen met onze ‘avonduurtjes’ omdat het me anders toch alleen maar pijn doet & ga hopen op iets wat er wrs toch niet is. xxx

Alleen nu heeft hij niet gereageerd, en ook is hij op dit moment online op msn maar zeggen we ook geen woord tegen elkaar. Ben ik te snel geweest om erover te beginnen dat ik nog niet over hem heen was enz. Of was het wel een slimme keus en moet ik nu wachten tot dat hij antwoord?

EDIT:

We hebben er weer duidelijk over gesproken dat beide een band voelde enzovoort. Hij heeft gezegd dat hij het met haar nam, omdat ik iemand anders had en hij haar een lief meisje vond. Gisteren hebben we weer afgesproken, alleen geknuffeld en gezoend enzovoort. Alleen hij heeft me eerlijk verteld dat er nog een meisje is, waarmee hij gezoend had en daardoor het uit is geraakt met zijn ex. Hij koos eerst voor mij, maar opeens begon dat meisje weer te praten tegen hem en wist hij het niet meer… pff, ik hoop dat hij voor mij kiest ook omdat we nu eindelijk durven te vertellen aan elkaar wat we vinden.

Ik vind dat je eigenlijk er te laat mee bent. Ik zou het gezegd hebben voor het allemaal begon. Maar kun je niet naar zijn huis toe gaan? Dan vraag je gewoon of hij je sms heeft gelezen en wat zijn antwoord is want om zoiets via msn en sms te doen is ook niet echt persoonlijk.

Ja hij gebruikt je voor de seks. Als ik jouw was zou ik niet hopen voor een relatie want als hij gek genoeg op jou was zou hij je elke minuut willen zien en niet alleen voor de seks. Dus meer dan een seksrelatie zit er denk ik niet in.

Ik denk ook wel dat het eerder om de seks gaat anders zou hij super jaloers zijn geweest als je met die andere jonge wou gaan en had hij op zn minst iets proberen te doen om dat te voorkomen.

Gevoelens delen met hem, maar hij staat er niet voor open.
Je bent er niet te snel mee geweest, open kaart spelen is okee.
Hij kan er alleen niet mee omgaan, dus laat het met rust.

EDIT:

We hebben er weer duidelijk over gesproken dat beide een band voelde enzovoort. Hij heeft gezegd dat hij het met haar nam, omdat ik iemand anders had en hij haar een lief meisje vond. Gisteren hebben we weer afgesproken, alleen geknuffeld en gezoend enzovoort. Alleen hij heeft me eerlijk verteld dat er nog een meisje is, waarmee hij gezoend had en daardoor het uit is geraakt met zijn ex. Hij koos eerst voor mij, maar opeens begon dat meisje weer te praten tegen hem en wist hij het niet meer… pff, ik hoop dat hij voor mij kiest ook omdat we nu eindelijk durven te vertellen aan elkaar wat we vinden.

Ik zou het niet doen.

Sexrelatie + gevoelens werkt gewoon niet.

Je hoopt dat hij voor jou kiest?
Een jongen die jou overduidelijk heeft gebruikt. Die is vreemdgegaan.
Die jou vertelt heeft dat er een ander meisje is.

WAUW MEID ECHT SUCCES MET JE RELATIE.

Die overigens niet lang zal duren.

+1

Soort “friend with benefits situatie”, hij kan van alles zeggen over gevoelens maar de verkeerde jongens kunnen alles zeggen en doen voor seks zonder schaamte. En jij hoopt dat hij voor jou kiest terwijl die had met een meisje waarmee het uitging vanwege een ander. Sorry, maar wat is jou probleem dat je niet inziet dat ie je gebruikt? Wie weet ben je wel meisje #8 of iets, klinkt hard maar volgens mij ken je hem nou niet bepaald verder dan “z’n zaakje”.

Laat het even rusten.