Te snel gekocht?

Ik heb vandaag een mooie blauwe blazer gekocht, van de Vero Moda.
Nu ik hem de hele dag aan heb, begin ik toch te twijfelen! Heb ik hem niet te snel gekocht? Ik vind de onderkant wat te lang & hij zou veel mooier staan, als ie wat korter was…
Wat moet ik doen?

1. Houden ( ik wen er wel aan)
  2. Omruilen, ( ik vind toch wel weer een andere leuke)
  3. … iets anders

Geef asjeblieft snel antwoord (ik kan hem nog binnen 30dagen ruilen!!) dus ik heb niet erg veel tijd:(

Ik heb hetzelfde probleem met een blazer van de H&M. Ik twijfel ook of ik hem nou ga ruilen of niet. Maar ik denk dat het bij mij houden word. Ik verzin wel iets om hem er toch goed uit te laten zien.

foto?

bij twijfel terugbrengen!

als ik jou was, zou ik hem terug brengen, als je toch zeker bent dat je een andere leuke kan vinden en je deze toch niet zo super vind…

Je hebt nog 30 dagen en dat noem jij weinig tijd? Jezus kijk het gewoon nog even aan, je hebt hem pas sinds vandaag!

weekje houden en dan beslissen?

bij twijfel niet doen zegt mijn mama altijd!

voor de spiegel tevoorschijn komen en dan zeggen wat je eerste reactie was, ‘iewl? wauw, mwah etc.’ alleen je moet niet heel specifiek naar de kleding gaan kijken, gewoon een beetje in je eigen ogen en daarna pas verder kijken. het gaat om de eerste reactie, maarja, als je hem niet leuk vindt moet je hem terug brengen

als je twijfelt niet doen! dan kun je beter voor hetzelfde geld iets kopen wat je écht leuk vind.

Heb je er een foto van en de nieuwprijs?
Ik zoek nog een wat langere blazer :slightly_smiling_face:

Uhh als je hem al gedragen hebt, heb je dat labeltje er dan niet al vanaf geknipt? Dan kan je um niet meer terug brengen?

Haha, ‘Ik heb maar 30 dagen’.
Dat is een hele maand om erover na te denken?!

Als je twijfelt, lekker terug brengen.