Te snel een nieuwe vriend?

Ik zit een beetje met een dilemma. Het is nu anderhalve week uit met m’n ex, waar ik een relatie van een jaar mee heb gehad. Het is uitgegaan omdat m’n gevoelens voor hem minder werden en ik gevoelens voor een andere jongen begon te krijgen.
Met die jongen heb ik nu zo’n 4 keer afgesproken, en ik vind hem echt super leuk, maar ik ben zo bang dat het te snel gaat. Ik weet niet of ik nu al aan een relatie moet beginnen… Wat denken jullie?

Als jij het niet weet hoe moeten wij het dan weten?

Ik zou gewoon je gevoel volgen. meer kan je niet doen

Je moet denk ik vooral doen waar jij jezelf pretiig bij voelt…
Je twijfelt nu blijkbaar dus misschien is het handig nog even te wachten, dingen rustig aan te doen. Je ziet dan toch vanzelf wel hoe het loopt :slightly_smiling_face:.

Als je twijfelt zou ik sowieso wel even wachten (:
Gewoon beetje rustig aan doen, vooral omdat het nog niet zo lang geleden is dat het uit is gegaan

blijf gewoon nog een aantal x daten met die jongen, ondertussen zijn er dan weer een aantal weken voorbij, dan beslis je dan toch? gewoon lekker zo doorgaan, tot je zeker ben van je zaak.

Hmm ja ik denk dat ik het nog maar een paar weken aanzie inderdaad :slightly_smiling_face:

Oké… Ik heb letterlijk hetzelfde.
Awesome topic dit.

Ik vind het te snel.
Come on! Anderhalve week.
Hou jezelf niet voor de gek!

Ja ik weet dat het supersnel is. Daarom wacht ik er nu ook mee, want als het al 2 maanden uit was geweest was ik zo een relatie aangegaan. Heb ook niet echt het gevoel dat ik het kan maken tegenover mijn omgeving ofzo?
De gevoelens zijn er nou eenmaal, en daarom is het zo vervelend…

@Varkenskind Hoelang is het met jouw vriend uit, en wat doe jij ermee?

ik vind het wel erg snel, maar goed dat is mijn mening.
je twijfelt zelf al of het te snel is, dus denk dat je het stiekem zelf ook wel vind.
tadaaa antwoord op je vraag, wacht dus nog even af en doe het rustig aan.

Ook maar een week. Ik kijk het gewoon aan. Als ik echt enorm verliefd word, dan ga ik er wel voor. Vind 't heel eng allemaal. :stuck_out_tongue:

Ik twijfel vooral of 't te snel is voor de buitenwereld.

Ja dat heb ik dus ook. Ik ben al verliefd op hem, en toen ik dat merkte heb het meteen met m’n vriend uitgemaakt. M’n ouders snappen het wel, en een paar goede vrienden zijn blij voor me, maar de rest van m’n omgeving niet echt…
Ben ook bang dat ik niet echt ruimte heb om gevoelens voor m’n ex te verwerken als ik nu al een relatie krijg. Dus hoe serieus m’n gevoelens ook zijn, ik doe toch nog maar een beetje rustig aan…

Moet je zelf weten. Maar als jij twijfelt, kun je toch ook gewoon even doordaten?

Ik date inderdaad ook door. En dan maar kijken.

Ik heb 2 jaar gehad met iemand en nadat het uit was had ik na 2 maanden iemand anders. Hier heb ik wel spijt van maar hij was degene die het uitmaakte.

Als je twijfelt gewoon even doordaten. Kun je altijd nog zien (:

Je kan toch gewoon even wachten? Wat maakt het uit… wacht gewoon tot je het zeker weet :slightly_smiling_face:

Ik zou wachten idd. Ook uit respect voor je ex eigenlijk.