Te snel afspreken?

Wel begrijpelijk dat je vriendin bezorgd is maar je hebt met hem op een openbare plek afgesproken dus er kan niet veel gebeuren denk ik, in iedergeval veel plezier! xx

nou veel plezier dan! ^^

Veel plezier! Vertel je hier ook even hoe het is gegaan? Ik ben nieuwsgierig!

oke het was vreselijk!!
toen ik e net was kreeg hij al een smsje dat hij weg moest :3
maar hij zag er wel heel lief uit, maar er waren ook een paar vriendinnen van hem bij, en die gingen ineens heel langzaam doen om weg te komen enzo, en hij had gister tegen mij gezegt dat hij stotterd, maar niet als hij met een meisje praat,
nou met die andere meisjes praatte hij gewoon normaal maar tegen mij begon hij helemaal te stotteren ;3
maar hij zei al dat wel misschien een andere keer af kunnen spreken dus ik zie wel :blush:
maar ikben best bang dat hij me niet leuk meer vind weetje.
xx

Wat vond jij van hem?
Wel raar dat ie zo snel weg moest…

ik vond hem wel leuk :flushed:

ikheb vamiddag weer met hem afgesproken :flushed:
maar dat was heel raar gisteravond was ik met hem aan het praten op msn, en opeens was zn broertje er en die zegt dat nick tegen hem had gezegt dat ik zn typ niet ben, terwijl hij iets van 5x gezegt heb dat ik helemaal zn typ ben.
wat moet ik daar nu van denken dan ?

vaag! gewoon vanmiddag afwachten…
succes!

hij is gewoon niet komen opdagen!!

aan de ene kant kan ik dat wel een beetje begruipen want, mn moeder had tegen een meisje verteld die werkt waar hij stage loopt dt ik met hem had afgesproken, dus zij ging vanalles vragen, misschien is dat hem teveel geworden?
maartog geen reden om mij zo te naaien