Te snel afspreken?

ik heb even een vraagje,
gister op bearshare heb ik een jongen leren kennen die in dezelfde stad woont als ik,
en ikheb een beetje met hem zitten praten ikheb zn nummer enzo
en het is de neef van een meisje die bij mij op de basisschool in de blas zat dus ik weet wel dat hij echt is
maar nu heb ik vamiddag met hem afgesproken, maar is dat niet raar zo snel al?
wnd ik vertelde het aan een vriendin en die werd helemaal boos enzo van stel dat er iets gebeurt enzo,
maar nu wil ik van jullie weten of dit raar is.

kusje(L)

het is wel snel, maar om er nu boos om te worden ?

Ik weet het niet.
Aan de ene kant leer je hem dan wel beter kennen en kom je er snel achter of hij echt iets voor je is, maar je kunt ook even wachten en gewoon met hem smsen enzo.
Ik vind het niet raar als je met hem afspreekt hoor!

Succes!
xx

nouja ze was gewoon bezorgd

Ja, dat snap ik;).
Je moet doen wat je gevoel zegt. Je vriendin die zal later wel blij voor je zijn als jullie ‘echt’ iets krijgen.

hihi dankje,

hij zei wel dat het liefde op het eerste gezicht was voor hem
dus ikzie wel

xx

eehm up? $:

Wees blij met zo’n vriendin die zo bezorgd om je is. Misschien kan je je vriendin vertellen dat hij echt wel te vertrouwen is omdat je hem kent via dat meisje en dat je gewoon alleen gezellig met hem afspreekt ergens waar het druk is. Ze zal je dan echt wel begrijpen. En ik zou wat je vriendin zegt wel eventjes onthouden, want het is wel snel maar het kan natuurlijk wel.

hoe kan er nu al sprake zijn van ‘liefde’ ?
je kent hem niet :stuck_out_tongue:

jaa ikspreek op met hem af in een soort cafe/restaurant waar hij stage loopt, en ik ken bijna iedereen daar dus hij kan niet echt iets doen ofzo

dubbelpost

jaa dat vond ik ook wel een beetje raar :bored:

ik vind het wel raar

Ik vind het wel snel ja, maar als je het zelf leuk vind:)

oke,ik begrijp je vriendin wel want hoeveel weet je nou over hem?
het is ergens ook wel mnder erg dat je weet dat hij echt bestaat omdat je zijn nicht kent.stel je vriendin gerust en beloof haar te bellen als er iets misgaat,doe vooral heel voorzichtig en hou ons op de hoogte van je afspraakje,succes!

Topic titel aangepast.

hihi zou ik doen,
bah ikben kapot zenuwachtig:$

Ach als je hem eenmaal ziet zijn al je zenuwen weg! :stuck_out_tongue:
En ik vind het niet te snel hoor, ik heb ook 5 mensen gemeet waaronder 1 jongen.

nog 1,5 uur :blush: