te snel aan relatie begonnen?

Ik zou het nu zeggen, dat het gewoon een vakantieliefde was. Hoe langer je het uitstelt hoe erger het wordt.

Eerlijk zijn,en zeggen wat je voelt voor hem.

Als ik jou was zou ik eerlijk opbiechten dat je hem ontzettend leuk vindt, maar als een goeie vriend. Nu geef je hem een verkeerd idee en dat is niet eerlijk, ook niet tegenover jezelf. Ik zou het zo snel mogelijk vertellen, want je wil niet iets doen waar je later spijt van krijgt… Veel succes!

ik vind het zo kut omdat iedereen nu weet dat we in een relatie zitten en dat het dan opeens niks meer is… hij zou helemaal naar mij toe komen met de trein en als ik hem dan zo moet teleurstellen vind ik echt heel erg… daarnaast blijven we met hun vriendengroep en mijn vriendengroep bij elkaar slapen echt heel gezellig allemaal maar ik weet niet of ik het dan al kan vertellen?

Ik denk toch dat je het beter zo snel mogelijk kan doen, hoelang hebben jullie nu dan?

bijna een week nu

Hoe langer je wacht hoe pijnlijker het wordt.

dat is wel waar. Hij wilt naast morgen in het weekend blijven slapen, ik weet echt niet waar ik moet beginnen…

Je kunt vertellen dat je de vraag niet had zien aankomen, en beetje overdonderd reageerde.
Ook kun je vertellen dat je het leuk met hem hebt! en je best vaker wil afspreken.
Maar dat jij over een relatie nog niet zeker bent.

Het is te snel gegaan, en wat niet is kan nog komen natuurlijk. maar dat zal ik niet aan hem vertellen want dan houd je hem wel een beetje aan het lijntje.

Ik zou heel even afwachten hoe het is als je hem ziet, dat is toch anders dan via whapp praten. Als je echt zeker bent dat je niks voor hem voelt moet je het hem eerlijk vertellen, zeg tegen hem dat je nog geen echte gevoelens voor hem hebt maar dat je hem wel een hele leuke jongen vindt en dat je daarom ja zei. Gewoon eerlijk zijn als je het zeker weet. Wacht eerst even af hoe het is als jullie elkaar zien.

Ik zou het hem het zo snel mogelijk vertellen, als jullie het langer aanhouden gaat hij alleen maar meer denken dat dit werkt voor jullie allebei.
Wees eerlijk tegen hem, zoek een goed moment en vertel het. (Niet via whatsapp o.i.d.)

Zo snel mogelijk vertellen, het was toch echt een vakantieliefde.

bedankt dit heeft me heel erg geholpen!:slight_smile:
morgen en overmorgen breng ik dus nog veel met hem en zijn vrienden door en dan kijk ik het nog ff aan. Zo niet dan ga ik het hem die eerst volgende keer vertellen denk ik …

succes!

Ik heb hetzelfde probleem een beetje denk ik, alleen heb ik nog geen ja gezegd.
Ik zou het gewoon vertellen en het wel een kans geven, misschien dat je eerst gewoon als vrienden kunt zijn en dat het daardoor groeit?

dankjewel!
ja ik denk dat dat het beste is, ik merk gewoon hoeveel moeite hij voor me doet en alles ik moet echt eerlijk tegen hem zijn :c