Te smalle voeten

Heey iedereen

Ik zit al heel lang met een probleem en ik weet echt niet wat ik er aan kan doen.
Het zit dus zo dat ik hele smalle voeten heb en het belemmerd me in heel veel dingen.
Schoenen vinden is voor mij een grote ramp en ook lopen in het algemeen krijg ik snel veel pijn en ik verlies erg snel mijn evenwicht.
Ik heb zooltjes en sinds ik die heb heb ik geen pijn meer met het lopen maar nog steeds is mijn evenwicht een probleem.
Als ik naast mijn vriendinnen loop worden ze altijd boos op me omdat ik telkens tegen hun aanloop maar ik kan daar niks aan doen het gaat vanzelf.

Weet iemand toevallig of daar wat aan te doen valt? Misschien bepaalde oefeningen of voetcorrectie (?)

Wow, ik loop ook makkelijk tegen mensen aan, misschien ligt het aan mijn voeten. Ik heb die link nooit gelegd met mijn smalle voeten…

Ik kan je eigenlijk niet verder helpen, ik weet wel dat er bepaalde schoenenmerken ook op breedte maten verkopen, maar dat zijn echt hele dure schoenen. Verder qua oefeningen zou je misschien naar een podoloog kunnen gaan?

Ja ik denk tenminste dat het aan mijn voeten ligt omdat ik vaak voel dat mijn voeten hun evenwicht verliezen.
Ik heb nu ook schoenen van dure merken en dat lukt wel prima! Het is alleen storend dat ze heel duur zijn en dan meestal niet helemaal waar ik naar zoek.

Oh en podoloog is misschien een heel goed idee. Misschien kan die mij helpen :slightly_smiling_face: dankje!

Ik heb het ook opgegeven om gewoon normale schoenen te vinden die goed zitten (plus ik he mini voeten), dus ik heb mijzelf gewoon aangeleerd om op te brede/te grote schoenen te lopen, haha. Op zich heb ik er gelukkig geen pijn aan, maar als je er last van hebt zou ik echt professionele hulp zoeken, hopelijk helpt dat! :slightly_smiling_face:

Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik heb hele kleine voeten, maat 35 en ze zijn erg breed. Schoenen kopen is echt een ramp hier. Ik ga meestal naar een schoenenwinkel waar ze idd die breedte maten hebben. De schoenen vind ik niet altijd even mooi en kosten wel wat maar zitten prima.