Te serieus

Zo bedoelde ik het helemaal niet hoor :open_mouth:
Ik bedoelde meer dat ik altijd nuchter ben, als in down-to-earth, ook al drink ik [wat ik niet vaak doe] Het was meer om mezelf te vergelijken met mijn vriendinnen, die eigenlijk sowieso over het algemeen veel ‘losser’ zijn, om het maar even zo te noemen.

Maar echt veel tips voor je heb ik niet, je kan jezelf wel dwingen te veranderen, dat heb ik ook gedaan en probeer ik nog steeds [eerst was ik ook nog té verlegen]

2x gedaan , niet aanteraden aan iemand xD 1x voor school en 1x tijdens de les in plastic flesjes gegoten . Was 2 jaar geleden , ben nu wijzer XD

ik heb nog nooit een biertje gehad whaha ben nog maar 14:P

ik heb echt helemaal hetzelfde, maar het heeft er ook mee te maken dat ik heel erg verlegen ben.
op de één of andere manier heb ik me dit jaar voorgenomen om losser te doen en me over mijn verlegenheid te zetten en af en toe lukt me dat echt. niet altijd natuurlijk maar daardoor is het nu ook veel gemakkelijker om soms gewoon helemaal gestoord te doen. (ja, zonder alcohol^^)
als je niet serieus WILT zijn moet je proberen je gewoon niks van de rest aan te trekken, dat melig doen volgt dan wel:)

dankjewel
dat klopt
maar het gaat nu al stukken beter
ik doe gewoon mee
en de sfeer is ook veel leuker
x