Te serieus

heeej …

ik ben veel te serieus in de klas enzo… en dat is niet meer leuk want mijn vriendinnen zijn dat helemaal niet… en dan lijkt het net dat ik er niet bij hoor enzo… en ik kan niet serieus en melig zijn… d
hebben jullie miss tips voor mij??

dankjewel:D

upje!!

wel apart hoor, maar iedereen kan dat wel, gewoon een beetje druk doen!! ik doe het ook, ik kan heel serieus zijn bij docenten maar je moet ook lol maken en grapjes , op de manier dat de leraar geen last heeft.

opletten is natuurlijk wel belangrijk… Maar een lolletje op zijn tijd mag best hoor!

Ik ben ook een serieus persoon, maar sommige lessen zijn niet zo belangrijk (Engels bijvoorbeeld. Daar sta ik wel goed voor) dus dan kan ik wel even lol hebben met vriendinnen.

jaa. dat is waar…
maar hun zijn heel anders dan mij …
ik ben veel serieuser enzo… :grinning: :stuck_out_tongue:

Dat heb ik nou ook percies!
echt super irritant.
Maar , kan je wel melig zijn met andere meiden/jongens erbij?
Anders ga je daar gewoon mee om , en trek je hun erbij , waarom ook niet.
Ik zeg niet dat het helpt he

haha
ik kan moeilijk andere vriendinnen zoeken
het zijn wel mijn egte beste vriendinnen
maar miss is het ook wel leuk want als je allemaal anders bent dat heeft ook alweer wat dat kan miss ook wel heel goed bijelkaar

ben blij dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben

Ja dat snap ik ook wel ;p
maar misschien zijn hun ook wel harstikke aardig.
En ik wil niet zeggen dat je je beste vriendinnen moet dumpen. Dat doe ik ook niet x]
maar gewoon beetje socialize.

Ben je onzeker ofso dat je niet egt melig kan zijn.worden?

ja … ik ben het soms wel en soms niet; maar op school nooit… bijna

Wees je zelf gewoon en denk er niet teveel over na, want dan wordt het helemaal irritant.

Gameemetdeflow…

X

dankjewl:D
heb het vandaag geprobeerd op school
maar het blijft moeilijk

je moet gewoon wat domme opmerkingen maken, wat met jongens flirten, gewoon beetje fun!!

Ik heb echt precies hetzelfde als jij! Ook zo moeilijk om mezelf daar dan overheen te zetten, ik ben nl ook altijd veel te nuchter [zelfs met alcohol op]

het licht bij mij aan de leraar of ik serieus kan zijn.
met kwt ben ik b.v. nooit serieus
maar dan kan je ook uitkiezen wat je kan doen !

Geloof me… als je maar genoeg drinkt wordt je & Melig & Gezellig & ben je absoluut niet nuchter meer

Wat is trouwens de reden dat je zo serieus bent…?
Want je kan bijv. tijdens de uitleg opletten… en als je iets moet maken gewoon melig doen (maar dan moet je thuis iets meer doen)

Zit wat in, maar er is altijd iets dat me tegen houd, ik ben ook nog nooit aangeschoten ofzo geweest [wel op 1 avond 10 glazen alcohol op, maar ik was nog wel totaly normal]

dat vind ik geen oplossing om alcohol te drinken dat is juist dom

Idd, aangeschoten zijn op school? wtf.