te oud?

hoii, ik ben een meisje van 15 jaar oud, en heb via de xbox (ja serieus klinkt heel levenloos maargoed) een jongen leren kennen… We hebben echt tijden gepraat en het is altijd gezellig. LAter kwamen we erachter dat we eigenlijk heel erg dichtbij elkaar woonden, Ik denk dat ik verliefd ben… Alleen hij is 18… bijna 19, kan dat wel? hij is heel lief enzo, ik krijg iedere avond een sms, maar ik denk dat hij afknapt op het feit dat ik er nog zo jong uitzie… Ik denk dat ie dat schamend vind…
wat nu?

Het kan wel hoor, qua leeftijd. Alleen wees erg voorzichtig met mensen via internet (in dit geval xbox) ontmoeten!

ja… ik ga ook niet alleen… maar ik ben zo bang voor die afnapper…

15 en 18 is hartstikke normaal hoor! Maak je daarover geen zorgen ; )

Als hij op je afknapt, is hij niet the right guy for you. :wink:

Het verschil is niet zo groot hoor ! & als hij inderdaad op je afknapt, kan je er niets aan doen. Dan maar een andere hunk zoeken op de xbox :metal:

haha, oke dan :slightly_smiling_face: ik laat het wel op me afkomen, en anders is hij het gewoon niet waard :wink:

Verschil is niet te groot. :slightly_smiling_face:

Verschil in leeftijs is gewoon normaal, dus nee hij is niet te oud voor je. Zorg er alleen wel voor als je afspreekt dat je afspreekt op een plek waar veel mensen en doe dat dan ergens in de middag. Zorg er dan ook voor dat er óf iemand bij is óf iemand dicht in de buurt is : ) En maak je geen zorgen over dat hij vind dat je er te jong uit ziet. Je bent ten slotte ook nog maar 15 dus hij weet dat je er waarschijnlijk niet zal uit zien als iemand van 20. En zoals je zelf zegt, als hij erop af zóu knappen, is hij het gewoon niet waard !

Precies dit. Mijn vriend is 21, ik 15 en tussen ons loopt het perfect. Maar pas natuurlijk wel op met mensen die je op internet ontmoet! Dus zorg ervoor dat je veilig bent.
Heel veel plezier en succes! Laat ons weten hoe het ging

Ik ben net 17 geworden en mijn vriend word in nov. 25. nergens zorgen overmaken dus.

leeftijd kan gewoon hoor;) alleen geen dingen doen die je niet wilt x

Ik ken wel stellen met een groter leeftijdsverschil! 15 en 18 (19) kan best. Maar geen dingen doen waar je nog niet klaar voor bent.