Te oud?

Ik heb laatst een jongen leren kennen en ik vond hem meteen heel erg leuk.
Hij ziet mij ook wel zitten, alleen hij is bijna 17 en ik ben 13 (word dit jaar 14)
Ben ik te jong of kan dit wat worden?

ik vind zelf dat dit verschil redelijk groot is, dit komt omdat je met 13/14 net op de middelbare school zit en je met 17 deze al (bijna) hebt afgerond, alleen hangt het ook echt van de persoon af.
als jullie elkaar zien zitten en hij accepteert dat je misschien nog niet klaar bent voor sommige dingen zie ik het probleem echter niet.

Ik vind het verschil te groot.

Ja hij is ouder, maar of hij té oud is hangt van jullie af. Als jij wat volwassener bent en hij iets minder volwassen dan kan het prima. Als het andersom is, is het misschien wel een groot verschil.
Proberen kan altijd, jullie zien vanzelf of het wat is tussen jullie en of dit werkt of niet.

Houd er wel rekening mee dat veel jongens van 17 toch wel iets meer willen dan zoenen, dit HOEFT niet, doe niks wat je zelf niet wil!

23/24 en 27 vind ik wel kunnen, maar jij moet nog door heel je puberteit en nog opgroeien en hij is waarschijnlijk al bijna klaar met de middelbare school en er staat een heel ander leven op hem te wachten. Ik denk dan dat jullie levens te verschillen, vooral omdat tienermeisjes veel aandacht willen over het algemeen.

En hiermee bedoel ik niet te zeggen dat meiden die nog studeren en een vriend hebben die werkt dat dat ook niet kan. Want dan zijn jullie al beide ouder en kan je meer inleven in de ander.

Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar ik vind dus wel dat hij te oud is voor je.

Ik vind het leeftijdsverschil te groot voor een 13/14 jarige.

Zoals de rest al zegt, het verschil is best groot. Als jij 17 bent zul je ook merken dat je veel volwassener bent dan toen je 13/14 was. In de jaren van de middelbare groei je echt op, dus het verschil tussen hem en jou zal echt wel groot zijn.

Ik vind het best kunnen een vriendin van mij had hetzelfde probleem en nu zijn ZE toch gelukkig samen

Ik vraag me dan af wat een 17jarige in een 13 jarige ziet die net met de puberteit begint. Niet lullig bedoeld ofzo.
Maargoed, als jullie het goed samen hebben dan is er niets aan de hand toch.

ene kant vind dat je beetje jong bent voor iemand van 17 want hij wil andere dingen ook denk ik … maar aan de andere kant als jullie elkaar echt heel leuk vind tjaa…

Tussen mij en mijn vriend zit ook 4 jaar verschil, alleen wij zijn ouder. Ik vind over het algemeen het leeftijdsverschil van 4 jaar niet groot, maar 13-17 dan weer wel. Gewoon omdat je allebei in een andere fase in je leven zit.
Maar dat is mijn persoonlijke mening!