te oud?

hey allemaal,
ik praat met een jongen van bijna 18 jaar. Hij zit in vwo 6 en ik in havo 4 en ik ben 15.
We hebben best wel leuke gesprekken en morgen zie ik hem weer :slightly_smiling_face:
Maar ik had een vraag, kan ik actie ondernemen of is hij te oud? ;$
en met oud bedoel ik niet de leeftijd enzo maar meer of iemand weet of hij qua gedrag enzo te oud voor me is…
Alvast bedankt xo

Ik denk dat niet elke jongen van 18 hetzelfde is en dus hetzelfde gedrag heeft.
Wij kunnen dat niet zomaar zeggen. Ik denk dat je daar zelf achter moet komen. Jongens die achttien zijn, kunnen met hele andere dingen bezig zijn dan waar jij nu mee bezig bent, maar dat hoef natuurlijk niet. Het is wel vaak zo dat jongens zich 1/2 jaar jonger gedragen dan ze werkelijk zijn, had ik ooit eens ergens gelezen. Dus ik denk dat het wel moet kunnen :slightly_smiling_face:

Waarom zou niet kunnen?zo groot is de leeftijdverschil niet
ik zou actie maar gaan ondernemen en kijken wat het word.
zo lang je maar leuk hebt &jou met respect behandeld en goed voor je is

Ik denk dat dat wel prima kan. Je hoort vaak dat jongens ook wat jonger zijn qua gedrag. Dat is natuurlijk niet bij elke jongen zo, maar toch denk ik wel dat dat prima kan!

Dus dat. Hoewel het wel zou kunnen dat een 18jarige jongen niets met een 15jarig meisje wil omdat dat ‘niet stoer is’ ofzo. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan het type jongen!
Succes!

bedankt voor alle reacties :slightly_smiling_face: deze jongen is niet echt van het stoer doen ofzo, ik ken hem van vakantie en sinds de vakantie praat ik echt elke dag met hem. Hij geeft me ook wel complimentjes enzo maar ik weet niet wat die daar dan echt mee bedoeld enzo. En aangezien ik ook niet het type meisje ben die heel goed is in het herkennen van hints weet ik echt niet wat die nou van me vind ;p

Ik zou gezellig met hem blijven praten/flirten! Je komt er dan denk ik vanzelf achter wat hij precies van je vindt. En het leeftijdsverschil kan inderdaad gewoon prima werken:)

Kan prima.

Kan makkelijk… Succes!X

Kan goed hoor, 15 en 18 valt wel mee.

En met de jaren word alleen het speelgoed wat duurder :wink:. (EN HOE!)

Leeftijd zegt helemaal niets. Als het klikt, dan klikt het. :slightly_smiling_face: Je zal het zelf moeten ondervinden of het echt zal werken.

bedankt voor alle reacties! :slightly_smiling_face:
ik heb alleen nog een vraagje ;$
ik vier vrijdag dus mijn verjaardag en die jongen vroeg wat ik wilde hebben en blablabla ik zei na lang doorzeuren van hem dat ik geld wilde hebben. Maar hij wil wat anders dan geld geven dus ik moet nog wat verzinnen… iemand tips? niet te duur want ik wil niet dat hij heel veel geld aan mij uitgeeft…

Leeftijd is een maar een getalletje.

Bon van… douglash, ic paris, h&m, V&D… Can’t go wrong :wink:

Ik vind het ook kunnen. Meiden zijn toch wat volwassener dan jongens, dus lijkt me helemaal prima! :wink:

ik vind echt zodra je het gaat vragen het te oud voor je is
niet dat ik 15 en 18 in het algemeen niet vind kunnen, maar wel als je er zelf aan gaat zitten twijfelen

15 en 18 kan prima vind ik !