Te oud kleden voor leeftijd?

Dit topic staat een beetje in verband met mijn ander topic over kokerrokken.
Ik ben een meisje van 14 jaar dat echt enorm veel van kleding & mode houdt. Door die adoratie voor kleren komen mijn outfits er soms zo op neer dat ik me zogezegd te oud kleed voor mijn leeftijd.
Daarom word ik ook nogal veel bekeken enzo en wordt er ook redelijk veel over mij geroddeld, maar ik houd gewoon veel van die kleding.
Ik ga me toch niet moeten inhouden omdat ik gewoon iets te jong ben er voor? Wat vinden jullie?

doe gewoon aan waar jij je goed in voelt,
boeie wat anderen ervan denken! :dancing_women:

Gewoon dragen als jij het leuk vind :wink:

Kokerrokken zijn toch niet te oud?Als je nou op heels van +/- 10 cm loopt, zou ik iets hebben van ja, daar ben je te jong voor.

Het scheelt ook hoe oud je er uit ziet.
Bij mij op school lopen tweedeklassers die er uit zien alsof ze 11 zijn op hakken van 10 cm. Dat ziet er dus nogal stom uit.

Ik weet niet hoe oud ik er eigenlijk uit ziet, maar ik zie er zoiezo niet jonger uit ofzo. En ik zit in het derde voor het geval je dit nog niet moest weten (:
En ik draag ook regelmatig hakken, die zijn zoiets van een 4 cm. Valt toch mee, toch?

ehm… 4 centimeter hakken zijn er toch niet echt?

misschien maak je een inschattingsfout… mijn vriendin dacht een keer dat hakken van 8 centimeter 4centimeter waren…

Er zijn wel degelijk 4 cm hakken hoor;) (gewoon normaal bedoeld, het komt soms over een forum heel anders over…)
&ik denk dat het er inderdaad aan ligt hoe oud je eruit ziet, en voornamelijk ook hoe oud je je gedraagt.

Want als een 14jarig iemand, zich kleed als een ouder iemand, maar zich gedraagt als jonger dan 14 is dat ook nogal vaag, haha!

draag gewoon wat je leuk vind. hun probleem als ze het niet leuk vinden, ze moeten er maar mee leven.

ik zou wel raar opkijken als ik iemand van 14 met kniehoge naaldhaklaarzen een truitje met te diep decollete en een te kort rokje.
maar ik denk dat jij dat niet doet.
maaar ik denk als je je niet ouder gaat gedragen kan je veel dragen.

idd gewoon dragen wat je leuk vind.
ik draag vaak een spijkerbroek, met sneakers, boeiend

Tegen mij hebben ze ook wel eens gezegd dat ik me te oud kleed voor mn leeftijd.
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze dat zouden vinden.
Ik bedoel, ik kleedde me gewoon bij de tijd in dingen die ik leuk vind.
Je moet gewoon dragen waar je je goed in voelt!
Jij bent tenslotte degene die die kleren draagt, zij hoeven ze niet voor je te dragen.

Deze is iets van 5,5 CM
http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_73255_09090_73_3590.jpg

(deze ogen niet echt 5,5 cm eigenlijk…)

Doe gewoon aan wat je leuk vindt, laat andere maar praten, als jij het leuk vind is het toch goed? Meestal is het ook nog eens zo dat ze er zo over praten omdat ze het zelf niet durven te dragen.

Gewoon aan trekken wat je leuk vind. :wink:
En ook al ben ik nog maar 13, ik trek ook gewoon aan wat ik leuk vind. :wink: Moet jij dus ook gewoon doen, als jij je daar prettig in voelt!

Ik zit ook in de 3e, ben 14 en heb soms hakken aan van 11,5 cm, krijg er leuke reacties op en vind het zelf ook mooi

Doe gewoon aan wat je mooi en leuk vind, daar zit geen leeftijd aan verbonden, het is wat je zelf wilt en trek je niks aan van anderen! (:

Tja ik draag hakken van 13cm vanaf me 15e xD

Waarom zou iemand mij moetten gaan vertellen wat ik wel en niet mag dragen vanwege me leeftijd :’)

Daar heb ik ook last van,
Ik draag nogal veel aparte leggings , en bolle rokken
en veel accesoires enz. maar ik word alsmaar aan gekeken.
omdat de helft van mijn school in A&F vesten loopt.
maarja , ik trek het me niet zo heel veel aan.