Te onzeker..

@Angus aah haha lief van je! Misschien moet ik inderdaad de moed niet opgeven… En het de volgende keer weer proberen. Hij zei trouwens wel wat terug, maar het leek alsof hij zelf ook te verlegen was… terwijl het echt een knapperd was dus best onwaarschijnlijk ;p

@lovesdanielle beetje raar als hij ervan schrok, want hij was degene die me de hele tijd volgde op een of andere manier ;p en zelf kwam hij niet in actie, dus toen deed ik het maar… Het lijkt me idd fijner als je iets hebt om over te praten. ik kende die jongen totaal niet en wist dus ook echt niet wat ik moest zeggen! vandaar dat er onzin uit kwam haha

en over dat laatste stukje, ik weet ook niet hoe dat precies zit, maar als jongens op iets uit zijn en een meisje voor 1 avondje willen krijgen, pakken ze meestal wel degene die het makkelijkste te krijgen zijn :wink: maar dat hoeft niet bij elke jongen zo te zijn hoor!

Mm… lastig lastig. Ik had dat zelf eerst ook een beetje. Maar daar is afgelopen vrijdag verandering in gekomen. Ik kwam een oud klasgenoot tegen en begon daar een beetje mee te praten. En hij had 2 vrienden bij zich, 1 daarvan vond ik wel interessant (hihi). Dus toen ben ik maar een beetje tegen hem gaan praten. En toen we weg gingen wist ik zijn voornaam en achternaam heb hem opgezocht op facebook. Op facebook hebben we nog even gekletst… en morgen hebben we een date! Nou, als dat geen succes is, haha.

Gewoon doen! :’)

Aah wat leuk! dat is natuurlijk wel zo, niet geschoten is altijd mis!
Veel plezier in ieder geval morgen haha :slightly_smiling_face: