Te onzeker..

Ik was gisteren een avondje op stap met wat vriendinnen, en zag daar echt een hele leuke jongen! Ik probeerde dus zo veel mogelijk oogcontact met hem te maken, en hij keek ook de hele tijd terug… maar hij kwam niet echt in actie. Ik wilde wel een move maken, maar ben daar echt te onzeker voor, dus deed ik dat uiteindelijk niet…

Toen we richting de jassen liepen, stond hij daar ook ineens langs me met een paar vrienden van hem (heel opvallend enzo, want hij staarde me aan) Een vriendin van me duwde me richting hem, en ik besloot de stap toch maar te maken. Ik pakte hem vanaf achter vast, en toen zei ik dus echt iets heel doms tegen hem, ben zo onzeker dat er dan echt onzin uit komt! Uiteindelijk liep het dus op niks uit, en draaide ik maar weer om. Ik dacht echt dat hij mij ook wel zag zitten, maar had het misschien toch mis…

Nu ben ik dus nog onzekerder op het gebied van jongens, bang om afgewezen te worden…
Zijn er hier meisjes die wel vaak op iemand af durven te stappen? En heb je dan misschien tips voor me? Ik loop namelijk zo vaak een kans mis dat ik me er echt kut door ga voelen…

Liefs

Ik durf ook niet op jongens af te stappen, ben ik veel te schijterig voor ^^
Maar zelf vind ik ook, dat je als meisje oogcontact moet maken en als hij je ziet zitten, maakt hij maar de eerste stap. Mannen houden van jagen, jij bent hun prooi :3
En als je hem echt beter leert kennen, durf je vast meer dan dat je nu durft (:

Ik durf niet op iemand af te stappen eigenlijk, maar wees gewoon spontaan en wees jezelf. Eerst doen dan denken, of helemaal niet denken (:

Ik heb echt geen problemen met op iemand afstappen eigenlijk, totdat het iemand is die ik echt leuk vind, dan word ik ineens verlegen :’)

Anyhow, gewoon de ‘schijt-wat-andere-mensen-van-me-denken’ attitude rocken.

juist hetzelfde bij mij haha

^ ik heb dus ook altijd het idee van, hij moet maar op mij afstappen. Maar uiteindelijk gebeurt er vaak dan niets, omdat hij zelf ook te verlegen is, en dan krijg ik achteraf spijt dat ik zelf niks gedaan heb…
Vandaar dat ik gisteren dus ook nog op het laatste moment naar hem toe ging, dat vond ik ook echt al een hele daad van mezelf ;p

Maargoed… toch maar afwachten tot een leuke jongen mij aanspreekt dan!

haha ik wou dat ik die attitude had! maar helaas…

Same story over here.
Veel te verlegen.
En daarnaast ook nog een negatief zelfbeeld waardoor ik het idee heb dat leuke jongens mij nooit zien zitten.
Bah bah. Ik wou dat ik zo’n attitude had.

Dat had ik vroeger ook. Dan ging ik met een vriendin op stap en dat stonden we daar een beetje in de club of in 't cafe. En als ik dan zag dat een jongen naar me stond te kijken, draaide ik gauw van 'm weg.
Wat voor mij heel erg heeft geholpen is allereerst naar een plek gaan waar ik me op mijn gemak voelde. Ik ging eerst altijd naar club, waar ze alleen maar dans muziek draaiden. Tegenwoordig ga ik naar cafe’s waar ze mijn muziek draaien.
En al je daar vaker heengaat, leer je vanzelf meerdere mensen kennen. Doordat je zoveel mensen kent en ze jouw muziek draaien en je de plek kent, is het sowieso makkelijker om op iemand af te stappen. Of misschien dat een van de mensen die jij kent, die gas toevallig ook kent. Je weet maar nooit.

Haha, ik ben zelfs te onzeker om te flirten, dus ik kan je niet helpen.

@CapitalVices bedankt! Heb ik misschien wel wat aan :wink:

Ik ben er ook te onzeker voor, maar als iemand dan iets tegen mij zegt, dan begin ik van de zenuwen gewoon te kletsen en dan komt het wel goed. Meestal bedenk ik zo snel mogelijk een smoes om weg te komen, haha. Ik moet naar de wc, of iets in die richting.

Wat heb je eigenlijk voor iets doms gezegd? Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig!

haha dat wil je eigenlijk niet weten, maar vooruit!
ik zei zo; Uhhm… hee, ik moest hoi tegen je zeggen van een vriendin van me

echt zoooo erg dat ik dit zei ;p hij zal wel denken, ze is verplicht om iets tegen me te zeggen whaha

Haha en juist hierom ben ik blij dat mijn vriend mij heeft versierd. Ik was vroeger echt veel te schijterig om op jongens af te stappen, vroeger was ik ook best onzeker. Hoewel ik denk dat ik dit nu wel best zou durven, maar nu hoeft het lekker niet meer :stuck_out_tongue:

Maar zo erg is het toch niet wat je zei, ik had waarschijnlijk lompere dingen eruit gegooid :stuck_out_tongue:

@terrilicious:
Dat is helemaal niet stom! Dat is echt schattig en lief. Als hij er niet op in ging, was dat zijn eigen domme fout. Zorg ervoor dat je nog een keer op een jongen afstapt en dan zul je wel beloond worden. Nooooit de moed laten zakken omdat een jongen juist 1 keer anders reageerde dan verwacht

Heb dat ook heel erg, word ook superzenuwachtig, echt zo frustrerend altijd.

misschien schrok hij er ook van? want het leek idd wel dat die geinteresseerd was maar dat weet ik natuurlijk ook niet(:
en wat Angus ook al zei als een jongen anders reageerde dan verwacht soms moetje het nou eenmaal tien x proberen en bij de 11e heb je pas raak! lekker schijt hebben wat heel erg moeilijk is natuurlijk maar hoe vaak je het ook doe hoe makkelijker het gaat! ik durf eigenlijk alleen maar op jongens af te stappen waarvan ik iets weet bijvoorbeeld op welke school ze zitten dan zeg ik bijv van hee zit jij niet op die en die school? dan heb ik tenminste iets om over te praten en een openingszin haha!

denken jullie dat het trouwens echt zo is dat jongens met uitgaan vaker op meiden af stappen die makkelijk te krijgen zijn dan op die ze echt heel leuk vinden?(met dat appel aan de boom verhaaltje) heb een vriendin waar best veel jongens op afstappen ze is ook wel een leuk meisje daar niet van! maar dat vroeg ik me wel eens af, bij mij blijven ze meestal ook alleen van een afstandje kijken haha-,- en niet dat ik mezelf knapper vind ofzo helemaal niet zelfs haha!
denk dat het ook komt wat je uitstraal, als je heel zeker van jezelf bent straal je dat uit en dan komen ze ook eerder miss;p