te onzeker voor date?

oke hier komt het verhaal:

ik heb laatst een super knappe, leuke en grappige jongen ontmoet, helemaal mijn type.
we hebben dezelfde vrienden en gaan ook elke zaterdag uit. de avond dat ik hem ontmoette waren we op verjaardag bij een vriendin heel leuk en gezellig allemaal, toen gingen we naar het cafe maar ik was nogal ziek en de alchohol helpte ook niet echt, dus ik zei dat ik buikpijn had. Toen nam hij me mee naar waar hij werkt en daar was bijna niemand alleen zijn collaga’s. super leuke avond gehad en ik was helemaal verliefd. toen liepen we naar de fiets en probeerde hij een kusje te geven maar ik met mijn domme hoofd draaide me hoofd weg. toen zijn we naar huis gereden met vrienden en is er niks meer gebeurd. volgend weekend hadden we weer een feestje en gebeurde ongeveer precies hetzelfde. onze vrienden probeerde ons te koppelen dus na veel knuffelen op de bank vroeg hij of het waar was dat ik hem leuk vind, toen wist ik niet wat ik moest zeggen dus heb maar niks gezegd (hahha omg so stupid) toen later die avond werden we gepusht om te zoenen dus hij gaf 1 klein kusje op mn mond. de volgende dag vroeg hij via whatsapp of ik hem leuk vond heb toen ja gezegd en hij zei dat hij mij ook vind. na veel appen en een paar leuke cafeavonden (met vrienden en drank) vroeg hij gister of we een keer wat leuks gaan doen samen:

Daar ben ik dus onzeker over ik denk de hele tijd: hoe kan zoń knappe jongen mij nou leuk vinden (vindt mezelf niet echt mooi) en ik ben bang dat hij elke keer gewoon dronken was dat hij niet goed heeft gezien hoe ik eruit zie ofzo (wat vrij onmogelijk is want hij was zaterdagnacht hartstikke nuchter) ik ben gewoon bang dat als we wat gaan doen met zn tweeen overdag en zonder drank, dat hij denkt van omg heb ik hier al die avonden mee doorgebracht … ik ben gewoon te onzeker over mezelf om op een date te gaan met een supppppper leuke jongen terwijl hij ook heeft gezegd dat hij mij leuk vindt…

Iemand tips? dit is overigens de eerste jongen waar ik verliefd op ben, die mij ook leuk vindt zegt ie, ooit

sorry voor het lange verhaal maar ik moet het gewoon even kwijt.

Gewoon doen, geloof me, ik heb precies t zelfde gehad.
En spijt dat ik t eerst niet durfde om op date te gaan, jaar later wel liep ook mis omdat ik te weinig toe durfde geven (qua gevoelens). En nu derde keer had ik eindelijk “the balls” en heb ik alles voor mekaar en een vaste relatie met die zelfde jongen, jammer alleen dat het mede door onzekerheid 3 jaar heeft moeten duren. Don’t be me, want als die zoveel aandacht aan je besteed en zijn vrienden pushen (die er dus van weten) dan moet hij je wel leuk vinden. Plus niet geschoten is altijd mis, dus komop you can do it :sunglasses:

Ik heb een paar jaar geleden precies hetzelfde gehad… kon niet geloven dat zo’n knappe jongen mij leuk vond!
Wel toen gewoon alle moed bij elkaar geraapt en afgesproken. Ik kwam erachter dat ik me eigenlijk helemaal niet zo onzeker hoefde te voelen en dat hij net zo zenuwachtig was! Mijn punt is: geloof in jezelf, hij vind je vast oprecht leuk… anders zou hij niet zoveel aandacht aan je besteden toch! Ben benieuwd! :slightly_smiling_face: