TE of niet?

Ik wil iets vind ik zelf heel leuks gaan kopen ,
een hoge taille broek , met blous en pumps.
Gewoon voor school ! Maar is dit niet een beetje TE voor school ?

Persoonlijk houd ik niet zo van hoge taille broeken

Als je 13 bent wel …

(Vind ik)

ooe dat is wel heel netjes en daar hou ik van maar als je 13 bent doe maar niet :stuck_out_tongue: Een beetje te volwassen vind ik het dan haha

tenminste als je dit bedoelt dan XD :

http://www.fashionscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/denimdie2.jpg

Eerst zou ik nee zeggen, das leuk
maar, gezien je 13 bent zou ik het zonder de pumps doen.

Boeiend, dat je 13 bent. Als jij dat tof vind, doe je het toch lekker aan. Ik vind het wel tof klinken, vindt hogetaillebroeken vaak wel leuk.

nou, zelf zou ik het als 13-jarige niet doen
maar je zegt zelf al dat je het heel leuk vind dus waarom niet? je bent vast niet de enige die het leuk vindt

gewoon doen als je het leuk vind maar je kan ook sneakers onder zoon hoge taille broek, dat staat ook wat jonger en stoerder en niet gelijk zo volwassen

Voor een 13-jarige is het inderdaad misschien beter om er geen pumps onder te dragen, maar iets van ballerina’s ofzo. Maar aan de andere kant, het is maar net wat jij mooi vind en waar je je goed in voelt!

als 13 jarige zou ik het niet doen, ik denk dat je dan heel snel een naam krijgt

niet omdat het niet mooi is, want dat is het wel, maar gewoon omdat je nog jong bent denken de meeste dan dat je perse ouder probeert te lijken en uiteindelijk weten we allemaal op welke bijnaam dat uitdraait

maar wel een leuk idee!

het is heel leuk, maar ik denk dat je er te joong voor bent zoals velen hier al zeggen

Ik hou van hogetaillebroeken. Weet je waar je ze kunt kopen? Reactie/ noten?

nou, als je het leuk vind doe je het toch lekker aan!! het gaat erom wat jij leuk vind en niet wat anderen vinden. Persoonlijk vind ik het ook leuk, zo lang het je leuk staat!

Ligt eraan hoe je eruit ziet. Als je nog niet echt vrouwelijke vormen hebt zou ik er mee wachten. Anders gewoon doen!

Heel simpel dit. Als jij het leuk vind, gewoon doen!

Ik droeg het ook. Ik kreeg zowel rare blikken als complimentjes en nog steeds vindt iedereen m’n broek ‘apart’. Maar is is toch jouw stijl :slightly_smiling_face: ?

wat dacht je van het is dit leuk topic (: