Te nat ...?

Hooi iedereen!

Ik heb even een vraagje, ben benieuwd of misschien meer meiden dit hebben en wat er misschien tegen te doen is. Het punt is dat altijd als ik seks heb, en echt veel zin heb, dat ik automatisch erg nat word (logisch), maar ik denk dat ik het wat meer heb dan andere meiden. Het nadeel is hiervan dat er bijna geen wrijving meer is en ik maar vooral mijn vriend veel minder voelt…

Iemand die iets weet wat ik hier tegen kan doen of is er misschien een middeltje voor?

Volgens mij kun je daar niets tegen doen…

Je kan er niet veel aan doen, of misschein voor je seks hebt even met wc-papier wat weg vegen?

soms kan je wel daar je spieren wat aanspannen zodat het voor beide prettiger kan voelen andere standjes waarbij je benen wat dichter bij elkaar zitten :sex:

Ik heb daar ook wel last van, schaam me er soms ook wel een beetje voor.

Ik zat hier ook al aan te denken. En anders met een tissue of wc papiertje een beetje wegvegen, maar dat is natuurlijk weer niet zo romantisch haha. Er is volgens mij voor de rest niet veel aan te doen, dus je moet er mee leren leven.

Ik heb dit ook heel erg. Heb je er al iets tegen geprobeerd? Wil er eigenlijk wel een oplossing voor vinden. Is erg vervelend tijdens de seks.

In principe is het heerlijk als je zo nat wordt en je vriend dus merkt dat je erg opgewonden bent, daarnaast fijn bij de penetratie. Snap je punt wel, je zou eventueel standjes kunnen proberen waarbij jou benen wat dichter bij elkaar zijn. Bijvoorbeeld liggend op je rug met je benen recht omhoog of krom en je voeten tegen zijn lijf aan.
Het afvegen is best een optie als je goed met elkaar bent, dan is het voor beiden win - win en zal hij het vast ook geen punt vinden!