Té nat tijdens seks

Ik weet dat menig vrouw hier jaloers op denkt te zijn, maar ik wordt té nat tijdens de seks.

Mijn vriend en ik gebruiken nooit glijmiddel of condooms met glijmiddel, dus daar ligt het niet aan.
Wanneer we enkele minuten seks hebben wordt ik gewoon zo vochtig, dat het gevoel voor mij en hem echt sterk afneemt. We houden dan meestal even een pauze van de seks, zodat het wat minder wordt en we verder kunnen gaan, of ik het bij hem af maak met mondwerk.
Een uitgebreid voorspel hebben we eigenlijk ook nooit, tenminste niet waarbij hij aan mij zit. Dit is simpelweg omdat ik dan al té nat wordt om daarna nog echt goede seks te hebben. Ik vind dit wel jammer omdat ik ‘geestelijk’ een voorspel wel belangrijk vind om in de mood te raken.

Is er iemand die dit probleem herkend? ik vind het namelijk vrij vervelend. Mijn vriend zegt het niet erg te vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat je het niet erg te vinden om tijdens de seks een pauze te moeten houden omdat je er niks meer van voelt. En weet iemand hier misschien een oplossing voor? Het liefst ga ik niet met doekjes vegen tijdens de seks, dat vind ik echt een moment verpester. Misschien een of ander pilletje?

Je bent niet de enige, ik heb hier ook ‘last’ van. Bij mij word het echt altijd een dikke zwembad, maar m’n vriend vind dat wel geil :’)

Ik heb hier nog nooit over nagedacht, maar ik voelde vaak niks bij de seks omdat ik een zwembad ben… ik wist niet dat het hier aan kon liggen…

haha ik denk dat ik mezelf ook een zwembad mag noemen :cold_sweat: maar geen idee wat je er tegen kan doen

Lijkt het hem niet heerlijk om jou eens helemaal droog te likken? Vooral als jij bij hem slikt, mag hij dat ook bij jou… :wink:

Droogföhnen? Handdoekje erbij? Aan vieze dingen denken?

‘Fuck schat, ik ben te nat…’
‘Oh, even wachten…’
VVVROOEEEEEEEEM

OT: Geen idee wat helpt, sorry

Ja ind, ik weet niet hoe het is bij andere meiden, maar kan je je niet aanspannen zodra het te nat wordt? Kan je toch doorgaan.

Vind je het stiekem geen probleem ofzo, dat je denkt dat mensen jaloers op jou zullen worden.
Jeetje wat ben jij raar zeg…

^Waar slaat dat nou weer op?

Waarom denkt de TS dat mensen jaloers zullen zijn op haar probleem… wie is er nou jaloers op problemen van een ander.

Muchacho_malo ^ je snapt het niet, veel vrouwen kampen met droogte (worden niet nat of bijna niet waardoor seks niet fijn is) zij zouden veel liever te nat zijn.

TS: ik heb het ook, waarschijnlijk niet zo erg, hoef niet te stoppen tijdens seks. Maar vindt het ook te veel vooral in het begin, als hij me maar een keer aanraakt BAM erg nat al beneden.

Daar heb je toch gwn glijmiddel voor?

Dat klopt :wink: ik leg uit waarom ts zegt: menig vrouw zou jaloers zijn op mijn probleem.

Ik had dat ook erg, maar nu hebben we het voorspel uitgebreid door eerst mij helemaal aan mijn trekken te laten komen, en daarna pas echt seks te hebben. hielp best wel :slightly_smiling_face: (niet altijd, maar het is in ieder geval niet een vervelende oplossing om te proberen haha)

Ik heb echt geen idee, sorry. Ik heb zelf een redelijk normaal vochtgehalte daar beneden, maar ik denk dat de tip die Faith je gaf over het oefenen van je bekkenbodemspieren het beste aan te raden is in zo’n geval.

Ik ben zelf ook heel nat, maar ik heb er eigenlijk nooit echt last van dat ik niks meer voel. Maar ik weet van mezelf dat ik vrij sterke bekkenbodemspieren heb dus dat zou best wel eens het verschil kunnen zijn. Ik zou gewoon eens proberen om die spieren wat meer te trainen :slightly_smiling_face:

The same here. De laatste keer toen draaide mn vriend daarna het matras weer om, zodat we ‘droog’ konden slapen, maar het was dus door het matras heen :flushed:. Iemand tips? Handdoekje eronder bleek nogal nutteloos :”)

je bekkenbodem spieren aanspannen werkt denk ik niet, dan word het te aangespannen en kan het weer pijn gaan doen?

(ik moest echt heel hard lachen om “droogföhnen”!)

ik denk juist wel dat het helpt om het te trainen
omdat je zegt dat je niks meer voelt doordat je te nat bent
bij bijv. christine le duc kun je van die balletjes kopen, die zijn speciaal voor het trainen en het nauwer maken geloof ik!
ik denk dat als je dat doet, je ook meer voelt.