Ik weet dat menig vrouw hier jaloers op denkt te zijn, maar ik wordt té nat tijdens de seks.
Mijn vriend en ik gebruiken nooit glijmiddel of condooms met glijmiddel, dus daar ligt het niet aan.
Wanneer we enkele minuten seks hebben wordt ik gewoon zo vochtig, dat het gevoel voor mij en hem echt sterk afneemt. We houden dan meestal even een pauze van de seks, zodat het wat minder wordt en we verder kunnen gaan, of ik het bij hem af maak met mondwerk.
Een uitgebreid voorspel hebben we eigenlijk ook nooit, tenminste niet waarbij hij aan mij zit. Dit is simpelweg omdat ik dan al té nat wordt om daarna nog echt goede seks te hebben. Ik vind dit wel jammer omdat ik ‘geestelijk’ een voorspel wel belangrijk vind om in de mood te raken.
Is er iemand die dit probleem herkend? ik vind het namelijk vrij vervelend. Mijn vriend zegt het niet erg te vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat je het niet erg te vinden om tijdens de seks een pauze te moeten houden omdat je er niks meer van voelt. En weet iemand hier misschien een oplossing voor? Het liefst ga ik niet met doekjes vegen tijdens de seks, dat vind ik echt een moment verpester. Misschien een of ander pilletje?