Te moeilijk niveau.

Haai,
Ik heb een probleem ik doe vmbo-tl en ik vind het fxcking moeilijk ik heb van al mijn cijfers nog maar 2 cijfers boven de 7 gehaald en voor de rest is alles tussen de 4-6. ik wil graag een klas terug maar hoe kan ik dat voorelkaar krijgen? want ik vind het jammer om een niveau terug te gaan.

het lijkt me niet dat je een klas terug moet maar een niveau want als je een klas terug gaat kom je volgend jaar alsnog weer bij al deze moeilijke dingen, en als je gewoon goed je best doet, veel tijd erin steekt en eventueel bijles neemt kun je vast wel cijfers halen van 5,5 - 7,5 hoor :wink:

Je kunt niet zomaar een klas terug. Immers dan krijg je nog steeds wat je nu ook niet snapt. Waar heb je vooral moeite mee?

Ik denk dat het het slimste is om idd een niveau lager te gaan.

ik denk dat het slimmer is op het eerst nog even te proberen en goed je best te doen, bijles nemen helpt ook, en anders kan je na dit jaar nog een stapje terug gaan

Wat; ilovemuffins zegt! En heb je het er al met je mentor over gehad! het zou zonde zijn om een niveau terug te gaan, en dan kom je bij kader terecht, is in principe net zo moeilijk alleen word minder zwaar beoordeeld, dus dan kun je net zo goed een half uurtje langer doorleren?!

Ik zou gewoon heel erg doorzetten en je best doen,
Ik vond bij tweetalig havo atheneum wiskunde zoo erg.
(wiskunde, daar ben ik zo zo zo zo slecht in)
En nu gaat het al veel beter met wiskunde omdat ik erg mijn best doe xD
(laats had ik er een 3 voor ;$)

Tweetalig havo atheneum?

dat is niet waar, met kader kun je naar mbo niveau 1 of 2 en met tl naar niveau 3 of 4 of soms zelfs 4+ dus het maakt wel degelijk verschil…

nou met je ouders en je mentor gaan praten etc etc… en gewoon niet afspreken, niet naar de film, van je sportclub af en elke dag twee en een half uur studeren. zo doe ik het ook(misschien iets minder extreem maar wel érg lang studeren totdat ik een minstens een negen haal) en naar alle mogelijke bijlessen gaan