te makkelijk geweest.

ok, dit is het probleem:
ik had een jongen ontmoet en we hadden een tijdje contact en hadden afgesproken om elkaar in een cafe te treffen tijdens uitgaan en gezellig wat te drinken.
Ik vond hem best leuk en hij mij duidelijk ook.
Nouja, het was erg gezellig en zo kwam het dat we na een paar uur nogal intiem in een steegje zaten. (alleen gezoend, niet echt verder gegaan.)
Maargoed, nu het probleem. Ik ben bang dat ik me te makkelijk heb opgesteld en dat hij daardoor op me is afgeknapt.
We hebben nog wel af en toe contact, maar niet meer zoals eerst.
Terwijl ik voor we gezoend hadden van een vriend van hem had gehoord dat hij me echt zag zitten.
Dus, dat ik me te makkelijk heb opgesteld is duidelijk.
Dan nu: Wat moet ik nu doen?
Hem smsen met de vraag of hij nu een raar beeld van me heeft? (dat had hij mij eerst ook gesmst nadat ik iets had gelezen op zn hyves, dus heel raar zou t niet zijn om te vragen.)
Volgende x dat ik hem zie juist hard to get doen?
Helemaal geen contact meer zoeken tot ik hem toevallig tegenkom met uitgaan?

ooooh, moeilijk. Hebben jullie een idee?

ik denk eerst dat smsen en als ie niet reageerd weet je genoeg. als het negatief is, ook dus.

hmm, ik zou dan zelf ook geen contact meer zoeken, tot hij contact zoekt. en dan als je hem ziet met uitgaan wel gewoon hoi zeggen. zoekt hij wel contact met je, dan wel op ingaan natuurlijk :slightly_smiling_face:

vind niet dat je te makkelijk bent gweest, je hebt toen gezoend en niet verder gegaan dus…
kan wel zijn dat ie alleen daarop uit was, en het dus niet meer spannend voor hem is, maar dat weet ik ook niet natuurlijk :slightly_smiling_face:

ja ok, maar het was de eerste avond dat we echt een gesprek hadden in het echt, en zeg maar echt voor t eerst kennismaakten. En na een paar uur zat ik boven op hem in een steeg.
Heel hard to get kan je het niet noemen :stuck_out_tongue:

nee, je bent wel makkelijk gweest, maar niet TE makkelijk :stuck_out_tongue:
maar daarom zou ik dan ook geen contact meer zoeken (en dus beetje hard to get zijn).
want als je nou helemaal gaat smsen en opdringerig gaat zijn, dan kom je wel heel erg over dat je ‘graag wilt’ (en daar knappen jongens echt op af, ik zie het bij een vriendin van me…)

ok, dus voorlopig niet smsen.
kan ik hem rond… zaterdag ofzo wel smsen met de vraag wat hij gaat doen ofzo?
zodat hij nog wel even weet dta ik er ben.
want hij is niet echt het type dat uit zichzelf smst, dat was hij ook niet voor we hadden gezoend.

Ja sms vrijdag of zaterdag gewoon of hij op stap gaat ofzo? Is een heel neutraal bericht, maar dan laat je toch van je horen… Misschien dat je hem dan nog eens tegen het lijf kan lopen en weer een babbeltje kan doen.

Als een jongen je echt leuk vindt zal ie niet afknappen op makkelijk of moeilijk…

Een neutraal smsje sturen met iets van of hij nog plannen heeft kan wel jaah ,
Geen idee hoe groot de kans is dat je hem bij uitgaan nog is tegen komt.
Want persoonlijk zou ik dan daarop rekenen, en als je hem ziet, vrolijk gedag zeggen, en een gesprek aangaan, maar het lichaamlijke contact -Muaha klinkt vaag- afhouden, zodat hij denkt van he? Ze was toch niet zo moeilijk? En dan kan je duidelijk maken dat het toen niet de bedoeling was dat het zo snel zou gaan enz, hij weer een andere indruk van :grin:

klinkt precies als mn laatste ‘scharrel’. hij zei ook van ik vind je leuk etc en nadat we wat hadden gerotzooit enz wrd het contact minder, heb al weken niks meer van hem gehoord. als ik jou was zou ik op hem af stappen als je hem tegen komt met uitgaan, kun je gelijk zijn reactie zien als hij jou weer ziet. verder niet meer smsen.