Te lichte lippenstift gekocht

Help! Ik heb een te lichte lippenstift gekocht bij de Etos voor €10, hij is van maybelline van de gigi hadid collectie en de naam is mccall. In de winkel heb ik hem geswatched en hij zag er mooi nude uit. Maar nu ik hem thuis op mijn lippen heb gedaan is hij veeel lichter en is het mijn huidskleur gewoon! Wat kan ik doen? Ik heb geen bonnetje gekregen en heb hem dus al gebruikt dus ik kan niet terug. Ik vind hem wel heel fijn dus wil er wel wat mee. Ik zat zelf te denken om hem om te smelten en dan donkerder te maken met een nude kleur. Is dit een goed plan? Welke goedkope lippenstift/lipgloss kan ik er dan bij doen? Of heb jullie een ander idee? Laat het alsjeblieft weten.
xxx

Heb je al geprobeerd een gloss eroverheen te doen?

Hoe heb je hem in de winkel geprobeerd dan? Want anders zou het misschien een productiefout kunnen zijn en dan kan je er wel mee terug misschien

Niet op Mn lippen want dat vind ik niet hygiënisch maar het is wel dezelfde dat zie ik aan de swatches

Heb alleen een knalroze (niet doorzichtig), matte lipgloss (helpt niet is ook niet doorzichtig dus), of een clear dus doorzichtig maar dan heeft het geen zin. Ik kan wel een goede lipgloss kopen, bedankt voor de tip!