Te lichte huid?

Heeii,
Ik heb een best wel lichte huidskleur en ik kan bijna geen goede bb/cc Cream vinden. Ik wil het liefst geen foundation want ik wil graag iets luchtigs. En foundation verstopt je poriën. (Is dat bij bb/cc Cream ook zo?) weet iemand misschien waar je lichte bb/cc Cream kunt kopen in een drogisterij? Ik mag van mijn ouders niet online bestellen :dry:
X

Ik ga gwn heel lang smeken ^^
Dankje

BB cream is een mix van bepaalde dingen waaronder foundation. Vandaar dat sommigen de BB cream als foundation gebruiken, BB cream kan erg dekkend zijn en heeft de functie van een foundation alleen heeft de BB cream vaak wat meer voordelen dan een normale foundation. Maar volgens mij wordt onder BB cream weliswaar foundation verstaan.

Good news. Foundation verstopt je poriën niet. Dat was 40 jaar geleden zo.

Je kan ook vragen of je 1 keer een witte foundation mag bestellen (of kopen bij merken als MAC), zodat je die kunt mengen met al je favoriete BB en CC creams. Niet slecht voor je huid en omdat je maar een klein beetje nodig hebt, blijft het luchtig.

(En desnoods vraag je een vriendin om iets voor je te bestellen.)

Gosh #11 Porcelain, die is superlicht, de enige budgetfoundation die in de buurt komt van mijn huidskleur. :slightly_smiling_face:

Dankje voor de tip. ik ga eens kijken voor die van Gosh ^^

Mac factor heeft ook een hele lichte kleur in hun assortiment. Weet alleen niet of ze er ook een bb freak van hebben.

ja die heb ik ook :heart:. Te koop bij Kruidvat

Foundations verstoppen je porien niet, dus in principe zou ik voor luchtige foundations gaan. Clinique heeft een paar met goeie bestanddelen erin en Bourjois ook, als je niet higher end wilt gaan.
Succes!

ik heb ook een lichte huid en was op zoek naar foundation-bb cream of in iig iets in mijn huidskleur
een tip ik heb een super fijne foundation van douglas van het merk benefit record misschien hebben ze daar ook bb creams in lichte kleuren je betaalt natuurlijk wel wat meer maar dan heb je en goede makeup en je word goed geadviseerd

Thanks