te licht?

Heey!

Ik ben 15 jaar
1.67 meter lang
en weeg 48 kg.

Ben ik te licht of gewoon goed?
Want me vriendin zegt dat ik veelste licht ben maar volgens mij valt dit wel mee toch?

uppertje

ik weeg 55 en ben 3 cm kleiner… denk datje wel wat mag aankomen maar je bent niet super te licht ofzo…

ik vind je goed op gewicht. zo moet je blijven.

maar uhmm wie ben ik om dat te bepalen :slightly_smiling_face: ga naar ggd zij weten het beter :slightly_smiling_face:

je bent net op het randje te licht :slightly_smiling_face:
gewoon 2/3 kg erbij en voila

Volgens mij wel een goed gewicht hoor. :]
Ikzelf heb tussen de 10 en 15 kg ondergewicht. :zipper_mouth_face:

Reken je BMI uit.
http://games.voedingscent…mass_index/body_mass.html

17.06
een gezond gewicht dus

je hebt een BMI van 17,2 …
dus eigenlijk heb je ondergewicht en ben je dus te licht.
zodra je op een BMI van 19 zit, zit je goed.

Dat ben ik ook &ik heb precies dezelfde lengte dus het zal wel goed zijn :slightly_smiling_face:

Gewoon normaal.

Ik denk normaal, ik ben even lang en 50 kilo, ben niet uber dun ofzo…

Ik denk dat je aan de lichte kant zit, maar niet ongezond ofzo.

Hey
Ik ben 14 jaar ik ben 1.64 m lang en weeg 46.5 kilo. Ik weet van mezelf dat het erg licht is en ik ben ook erg dun, maar als ik aankom dan komt het alleen bij mn borsten en mn buik bij want grote borsten zit bij mij in de familie. weet iemand misschien wat ik moet doen of eten om het over mn hele lichaam erbij te krijgen?
XX

je bent niet te licht.
ik zit op het randje, en als ik 1 centimeter groei dan ben ik te licht…
ik ben 1.67 en 43 kilo.

Dat gezeik over gewicht altijd. Ik hoor al heel m’n leven dat ik ondergewicht heb, maar het zal me echt worst wezen. Als jij je gewoon goed voelt, prima toch? Gewoon gezond eten en als je je niet lekker voelt bij je gewicht, doe er iets aan

Ik ben 15 jaar, 1.63 en 45 kilo.
Ik hoor ook altijd van iedereen dat ik te dun ben, maar kan me geen reet schelen, ik heb echt geen eetstoornis ofzo, voel me gewoon goed bij m’n gewicht. Kan alles eten wat ik wil en kom geen grammetje aan, kunnen ze nog jaloers op zijn.

Ik heb trouwens net even mijn BMI uitgerekend, en ik heb een gezond gewicht.

ik precies hetzelfde.
maar ik ben echt niet te dik of te dun.

Pff, word jaloers van al die mooie gewichtjes hier …