Te licht??

Hoi :sunglasses:
Ik ben bijna 14, ben ong. 1.60 en weeg net 40 kilo!
Sommige vinden me wel een beetje dun, maar ik snoep heel veel
en doe ook niet aan de lijn ofzo. Ik vind zelf dat ik er wel goed uitzie…
Dikker worden lukt niet echt, niet dat ik dat wil ofzo…

Wat vinden jullie? Te licht?

Laat maar ffe horen :slightly_smiling_face:

Zo zwaar & groot was ik toen ook.
Maar ik was niet heel dun ofzo, gewoon heel fijn & licht gebouwd. Nu ben ik veel normaler, nog steeds fijntjes maar ben nu wel echt “gevuld” zeg maar x’]
Komt allemaal nog wel.

je bent indd wel wat licht, maar laat die mensen lekker praten.
als je zelf goed in je vel zit en weet dat je normaal eet, is er toch niets mis mee?

Volgens je bmi ben je te licht. Want je bmi is 16,22 en die hoort boven de 17 te zijn.

[b]Ja idd. Ik ben juist heel blij dat ik niet makkelijk aankom!
Ik kan eten wat ik wil maar blijf dun, terwijl sommige vriendinnen
juist de hele tijd letten op wat ze eten enz… Ik sport trouwens ook best veel,
en bijna elke dag paardrijden, dus denk ik dat ‘wat’ ik eet meteen weer
verbrand wordt…

Bedankt voor de reactie’s :wink:[/b]

ik heb ook ondergewicht en ik hoor ook veel dat mensen me te dun vinden, maar zolang je mijn botten niet ziet vind ik het wel mooi.
dunner dan ik nu ben wil ik alleen niet zijn.

Ja :sunglasses:

je bmi is niet 16,22 maar 15,62. Voor jouw leeftijd mag je bmi tussen ongeveer de 16.7 en 23.4 liggen.
maar als ik jou was zou ik me daar niet druk om maken, gewoon lekker en gezond eten. Als jestraks ouder wordt vliegen de kilo’s eraan :wink:

ik ben 1.67 en ik weeg 48 *VIERT FEESTJE:D* ik ben door pilgebruik wel 5 kilo al aangekomen. gewoon door de vreetbuien die ik heb alleen al . mijn BMI is alleen nog wel te laag. maar daar komt snel verandering in als ik dalijk op vakantie ga naar het land van het vette eten met liters olie enal ;SERBIA <3

ach ik zou zo wensen dat ik wat aan kwam :stuck_out_tongue: Maar ik kan eten wat ik wil maar aankomen doe ik niet, lijkt heel leuk voor sommige mensen maar dat is het niet.

Ben je al ongesteld geweest? Als je ongesteld bent geweest, kom je ook aan (althans, dat had ik)

Bij de BMI meter zegt hij dat je iets te licht bent maar, maar heel weinig want als je 43 kilo weegt heb je een goed gewicht

Nog niet ongesteld…
Maar het zal nog wel komen idd…

Ach wat anderen zeggen over jouw lichaam is eigenlijk niet heel boeiend.
Het gaat er om dat jij je goed voelt! Tegen mij is ook wel eens gezegd dat ik ondergewicht heb (ben 1,70 en weeg 50) maar zelfs ook dat ik te dik ben, haha.

Als je jezelf accepteert, accepteren anderen jou ook! :slight_smile:

Ik ben zelf ook aan de lichte kant, 1.72 en 48 kilo, en ik vind het soms wel vervelend want dan kijk ik in de spiegel en dan zie ik zoveel botten uitsteken voor mijn gevoel :S maar aan de andere kant kun je wel leuke rokjes dragen, dat staat mij iniedergeval heel goed (al zeg ik het zelf) en ik heb geen blubberbuik, dat is ook wel fijn. Wel had ik soms wat meer borsten gehad, cup B ofzo. Maar laat andere mensen gewoon lullen, gewoon niks vanaan trekken :wink:

OMG, wel 0,78 eronder. XD